اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی بهمن ماه سال‌جاری صورت گرفت

دریافت 100 شکایت مردمی توسط مجمع امور صنفی زنجان

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان گفت: طی بهمن ماه سال‌جاری حدود 100 فقره شکایت مردمی توسط مجمع امور صنفی استان زنجان دریافت شده است.

دریافت 100 شکایت مردمی توسط مجمع امور صنفی زنجان

مشهود شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: شکایات دریافتی طی بهمن ماه سال‌جاری از چهار شهرستان زنجان، ابهر، خرم‌دره و خدابنده ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه 45 فقره از شکایات دریافتی طی بهمن ماه سال‌جاری در شهرستان زنجان ثبت شده است، خاطرنشان کرد: 10 مورد از این شکایات تلفنی و 35 مورد کتبی بوده است.

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان با بیان اینکه 22 فقره از شکایات و گزارشات مردمی دریافتی در شهرستان زنجان در زمینه کالا بوده است، تصریح کرد: 23 فقره از شکایات نیز در زمینه خدمات اعلام شده است.

وی یادآور شد: همه شکایات دریافتی در شهرستان زنجان توسط مجمع امور صنفی استان قابل پیگیری و بررسی اعلام شده است.

*دریافت 22 شکایت مردمی در شهرستان ابهر

شریفی با بیان اینکه 22 فقره شکایت مردمی در شهرستان ابهر به ثبت رسیده است، اضافه کرد: 10 در مورد از این شکایات تلفنی و 12 مورد نیز به صورت کتبی دریافت شده است.

وی با اشاره به اینکه همه شکایات ثبت شده طی بهمن ماه سال‌جاری در شهرستان ابهر قابل پیگیری اعلام شده است، ادامه داد: شش فقره از شکایت در بخش کالا و 16 فقره در بخش کالاها بوده است.

*ثبت 10 شکایت مردمی در شهرستان خدابنده

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان با بیان اینکه 10 فقره شکایت مردمی توسط مجمع امور صنفی استان در شهرستان خدابنده دریافت شده است، اذعان داشت: پنج فقره از شکایات تلفنی و پنج فقره به صورت کتبی بوده است.

وی با اشاره به اینکه همه شکایات دریافت شده از شهرستان خدابنده قابل پیگیری شناخته شده است، ادامه داد: هفت مورد از شکایات و گزارشات مردمی در این شهرستان در بخش کالا و سه مورد در بخش خدمات اعلام شده است.

*دریافت 22 شکایت مردمی از شهرستان خرم‌دره

شریفی با بیان اینکه 22 فقره گزارش مردمی از شهرستان خرم‌دره دریافت شده است، تصریح کرد: بر اساس اعلام مجمع امور صنفی استان زنجان همه شکایت‌ها قابل رسیدگی است.

وی با اشاره به اینکه 18 مورد از شکایات دریافتی تلفنی و سه مورد نیز حضوری اعلام شده است، خاطرنشان شد: یک فقره از شکایات مردمی در شهرستان خرم‌دره به صورت کتبی اعلام شده است.

انتهای پیام/73006/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول