اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی و توزیعی مشهد

85 درصد افراد متخلف در بازار خراسان‌رضوی فاقد پروانه بوده‌اند

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی و توزیعی مشهد گفت: 85 درصد افراد متخلف در بازار خراسان‌رضوی فاقد پروانه بوده‌اند که اصناف با آنها برخورد می‌کنند.

85 درصد افراد متخلف در بازار خراسان‌رضوی فاقد پروانه بوده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، جعفر معماریان عصر امروز در جلسه هم‌اندیشی اصناف و بازاریان گناباد با نمایندگان شورای اصناف کشور در استان که در محل سالن کنفرانس شهرداری گناباد برگزار شد، اظهار داشت: از ابتدای انقلاب دشمنان بر ما سخت گرفتند و از همان روز نخست با تحریم و تهدید سعی در براندازی نظام داشتند.

معماریان ادامه داد: از سال 1342 اصناف در کنار مردم حضوری فعال داشتند، به طوری‌که تا پایان جنگ تحمیلی 16 هزار شهید از اصناف در سراسر کشور در خط مقدم و در پشت جبهه‌ها جان خود را نثار انقلاب اسلامی کردند.

وی با بیان اینکه رمز موفقیت ما در انقلاب حضور رهبری شجاع و بسیار باتدبیر بود، خاطر نشان کرد: در فلسطین سه نسل است که مبارزه می‌کنند، اما به دلیل نداشتن رهبری واحد موفق به پیروزی نهایی نمی‌شوند.

رئیس مجمع امور صنفی توزیعی و خدماتی مشهد تصریح کرد: دشمن جنگ را بر ما تحمیل کرد و ناکام ماند؛ حال وارد بحث اقتصادی شده است که به مردم فشار بیاورد و مردم را نسبت به مسئولان خود بدبین کند، اما مردم با حضور گسترده خود در 22 بهمن نشان دادند که همچنان مقلد دستورات رهبری و پشتیبان انقلاب هستند.

معماریان عنوان کرد: اصناف ما بعد از جنگ مقلد دستورات مقام معظم رهبری بوده و هستند.

وی یادآور شد: امروز گرفتار عده‌ای محدود هستیم که وارد بازار شده و به بازار صدمه می‌زنند.

رئیس مجمع امور صنفی، توزیعی و خدماتی مشهد گفت: 85 درصد افرادی که در استان خراسان‌رضوی در بازار تخلف داشته‌اند، فاقد پروانه بوده‌اند.

وی اظهار داشت: دو مقوله گرانی و گرانفروشی مطرح است، اصناف ما گران فروش نیستند، چرا که بازرسان دائم در حال رصد بازارها هستند.

رئیس مجمع امور صنفی توزیعی و خدماتی مشهد متذکر شد: با توجه به اینکه اصناف یارانه دریافت نمی‌کنند و اجاره‌های سنگین نیز پرداخت می‌کنند، کار جهادی انجام می‌دهند.

معماریان ابراز داشت: یک سوم جمعیت کشور را اصناف تشکیل می‌دهند و مردم در همه موارد زندگی با اصناف روزانه در ارتباط هستند.

رئیس مجمع امور صنفی توزیعی و خدماتی مشهد با بیان اینکه امروز زمان بسیار حساس است و مسئولیت ما به مراتب بیشتر شده است، گفت: متأسفانه اصناف در مجلس جایی ندارند و قانونی که برای اصناف نوشته شده، نقص‌های زیادی دارد.

معماریان با بیان اینکه با اعمال تحریم، دشمنان نتوانستند به مقصد خود برسند، تأکید کرد: با دلال‌ها و احتکارکنندگان صددرصد مخالف هستیم و از قوه قضاییه می‌خواهیم که با این افراد نهایت برخورد را داشته باشد.

انتهای پیام/70003/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول