اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یک سال گذشته صورت گرفت

پلمب 145 واحد صنفی متخلف در کهگیلویه

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی کهگیلویه گفت: در یک سال گذشته 145 واحد صنفی متخلف در کهگیلویه پلمب شد.

پلمب 145 واحد صنفی متخلف در کهگیلویه

عین‌الله اخوان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دهدشت، اجرای  طرح بازرسی صنوف را در راستای صیانت از امنیت اخلاقی، مقابله با ناهنجاری‌های صنفی و اجتماعی و همچنین ارتقای میزان رعایت حقوق شهروندی و جلب رضایت‌مندی مردم خواند و اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن‌ماه، بازرسان امور صنفی این مجمع تعداد 41 هزار و 173 واحد صنفی را مورد بازرسی قرار دادند.

رئیس مجمع امور صنفی کهگیلویه نقش مردم در ارائه گزارش واحدهای متخلف را مؤثر خواند و گفت: تعامل و همکاری مردم باعث کنترل تخلفات و موفقیت در اجرای طرح بازرسی صنوف می‌شود.

اخوان خاطرنشان کرد: در مجموع تعداد 16 هزار و 211 مورد گزارش مردمی به امور صنفی ارائه شد که پنج هزار و 645 مورد به صورت حضوری گزارش شده است.

وی با بیان این‌که شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف در واحدهای صنفی و غیرصنفی را به صورت حضوری، تلفنی و مکاتبه‌ای گزارش کنند، افزود: تعداد 9 هزار و 702 مورد شکایت مردمی طی تماس تلفنی و مابقی از طریق مکاتبه صورت گرفته است.

این مسئول صنفی در کهگیلویه، انجام بازرسی‌های مستمر از واحدهای صنفی حوزه استحفاظی به منظور کنترل  اجرای قوانین نظام صنفی برابر روش‌های ابلاغی را یکی از وظایف واحد بازرسی مجمع امور صنفی دانست و ابراز داشت: طی 11 ماه سال جاری تعداد 576 تخلف صنفی در کهگیلویه توسط بازرسان این واحد کشف شده است.

وی اضافه کرد: 274 مورد از تخلفات کشف شده جهت پیگیری و اصرار رأی به تعزیرات حکومتی ارسال گشت.

اخوان تعداد واحدهای پلمب شده در این مدت را 145 مورد برشمرد و عنوان کرد: 20 هزار و 885 واحد مورد اخطار قرار گرفته که در صورت عدم اجرای دستورالعمل صادر شده به آنان، این واحدها در مرحله بعد پلمب خواهند شد.

این رئیس حوزه صنفی در کهگیلویه، ارزش ریالی تخلفات کشف شده از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن‌ماه را قریب به 940 میلیون ذکر کرد و گفت: این رقم تنها مربوط به تخلفات 11 ماه سال جاری است.

اخوان اجرای طرح شبنم در شهرستان را مورد اشاره قرار داد و عنوان داشت:  طرح برچسب‌گذاری اقلام کالا، در راستای جلوگیری از ورود کالای قاچاق به بازار صورت می‌گیرد.

اخوان در پایان ضمن درخواست از همشهریان جهت تعامل با واحد بازرسی مجمع امور صنفی در گزارش تخلفات از آن‌ها خواست هرگونه شکایت خود را با شماره 124 در میان بگذارند.

انتهای پیام/82008/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول