اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال جاری تاکنون

کمیته امداد استان مرکزی 5758 فرصت شغلی ایجاد کرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی از ایجاد پنج هزار و 758 فرصت شغلی از ابتدای سال جاری تاکنون در استان خبر داد.

کمیته امداد استان مرکزی 5758 فرصت شغلی ایجاد کرد

محسن ولیئی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این فرصت‌های شغلی در زمینه‌های کشاورزی، باغداری، دامپروری، شیلات، صنایع دستی، فعالیت‌های صنفی و معدنی و خدمات بوده است.

وی تصریح کرد: از این تعداد فرصت شغلی چهار هزار و 695 فرصت شغلی با رقم 23 میلیارد و 320 میلیون تومان از طریق وام و یک هزار و 63 فرصت شغلی از طریق موسسات کاریابی، خصوصی و دولتی بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی افزود: در حوزه مشاغل خانگی نیز پنج  هزار و 450 مجوز توسط این نهاد صادر شده که خوشبختانه موفق شدیم در بین 16 متولی مشاغل خانگی رتبه برتر را از آن خود کنیم.

ولیئی خاطر نشان کرد: از ابتدای سال تا کنون دو هزار و 915 نفر به میزان 12 میلیارد و 878 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه مشاغل خانگی دریافت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در دی ماه امسال پرداخت وام خوداشتغالی و یا مشاغل خانگی شهرهای زیر 20 هزار جمعیت و روستاها به این نهاد واگذار شد از نام‌نویسی سه هزار و 700 نفر در سامانه مشاغل روستایی خبر داد.

وی همچنین از کسب رتبه چهارم کمیته امداد استان مرکزی در بین 31 استان کشور در حوزه ایجاد فرصت‌های شغلی خبر داد و افزود: کمیته امداد استان مرکزی در حوزه آموزش‌های کوتاه مدت فنی و حرفه‌ای و حرفه‌آموزی دانش‌آموزان مقطع دبیرستان رتبه اول را کسب کرده است.

وی خاطر نشان کرد: روابط عمومی کمیته امداد استان مرکزی نیز توانسته در بین روابط عمومی‌های کشور رتبه سوم را کسب کند.

انتهای پیام/87001/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول