اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ماهیانه صورت می‌گیرد

کمک میلیاردی مردم قم به کمیته امداد امام خمینی(ره)

خبرگزاری فارس: مدیر کل کمیته امداد قم با اشاره به مشارکت گسترده مردم گفت: مردم هر ماه بیش از یک میلیارد و 200 میلیون تومان به محرومان زیر پوشش کمیته امداد کمک می‌کنند.

کمک میلیاردی مردم قم به کمیته امداد امام خمینی(ره)

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم، عبدالله جلالی با بیان تغییر ماهوی و شکل فقر با گذشته اظهار داشت: فقر فرهنگی و اجتماعی موجود نیز رسالت نهاد مقدس کمیته امداد را مضاعف کرده است.

وی با اشاره به تأثیر مشارکت مردم  در توسعه و ارتقای زندگی مددجویان مورد حمایت گفت: به حمدالله هم اکنون 13 هزار حامی از 2هزار و 600 یتیم قمی حمایت می‌کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان قم خاطرنشان کرد: سال گذشته در شهر مقدس قم 5 هزار نفر از زنان سرپرست خانوار بیمه تامین اجتماعی شده و در تمام مناطق استان نیز مشاوره‌های شغلی ایجاد شده و سالانه 3 هزار شغل ساماندهی می‌شود.

وی ادامه داد: باید سطح کارآمدی، بیمه‌های تامین اجتماعی و فکری افراد زیر پوشش افزایش پیدا کند و سیاست کمیته امداد نیز بیشتر در این راستا است.

جلالی افزود: سالانه دو هزار نفر از افراد زیرپوشش کمیته امداد از خدمات کمک هزینه‌های ازدواج استفاده خواهند کرد و تا پایان سال 92 نیز بخش عمده‌ای از مشکلات مسکن افراد زیر پوشش برطرف می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: بی‌سوادی در بین افراد 10 تا 50 سال ریشه‌کن شده و دانشجویان و دانش‌آموزان زیر پوشش نیز خدمات کمک آموزشی دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/2258/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول