اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

کمیته امداد از برکات ارزشمند انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: استاندار قم گفت: کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) از برکات و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است که با هدف خدمت به محرومان و مستمندان جامعه تشکیل شد.

کمیته امداد از برکات ارزشمند انقلاب اسلامی است

 به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم رضا پبریایی در این دیدار طی سخنانی با تبریک 14 اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) و هفته احسان و نیکوکاری اظهار کرد: تأسیس نهاد مقدس کمیته امداد به فرمان حضرت امام خمینی (ره)، از برکات و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است که با هدف خدمت به محرومان و مستمندان جامعه تشکیل شد.

وی کمیته امداد را از مجموعه‌های ارزشی موفق در کشور ارزیابی و خاطرنشان کرد: 34 سال خدمت در عرصه محرومیت زدایی تجربه بزرگی است که ایجاد کمیته امداد برای نظام را به همراه داشته است.

استاندار قم با قدردانی از تلاش مدیران و کارکنان کمیته امداد تصریح کرد: این نهاد انقلابی به لطف الهی توانسته است از بدو تاسیس تاکنون، بسیاری از نیازمندان را زیر پوشش قرار داده و چهره فقر در کشور را کمرنگ کند.

وی افزود: کمیته امداد با برخورداری از مجموعه‌ای از نیروهای متعهد و با اخلاص، همواره جدیت و تلاش وافری را در انجام وظایف و ماموریت‌های خود داشته است.

پیریایی با اشاره به اینکه جنس کار کمیته امداد غیرانتفاعی و معنوی است، مشارکت عمومی را لازمه توفیقات این نهاد عنوان و تصریح کرد: بالاترین سطح فعالیت‌ها در این سازمان باید بر مبنای مشارکت‌های مردمی استوار باشد.

وی با ابراز رضایت عملکرد مثبت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم در زمینه ارائه خدمات مطلوب حمایتی و اجتماعی به جامعه هدف گفت: این سازمان علاوه بر بخش‌های یاد شده، در بخش اشتغالزایی نیز در زمره دستگاه‌های برتر بوده و موفق شده است تا این مقطع از سال، 113 درصد از تعهدات خود را عملی کند.

استاندار قم ساخت مسکن محرومان را از دیگر توفیقات کمیته امداد استان برشمرد و با تقدیر از خیرین استان و دستگاه‌های دست‌اندرکار در این زمینه، گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته توسط این نهاد، تا پایان سال 92 تمامی خانوارهای مددجوی بالای دو نفر در قم صاحب مسکن خواهند شد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری در هفته احسان و نیکوکاری بر لزوم تعامل و همکاری جدی همه دستگاه‌ها و نهادها به ویژه صداوسیمای مرکز قم برای برپایی هرچه پرشورتر این مراسم معنوی در سطح استان تاکید کرد.

انتهای پیام/2258/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول