اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی خبر داد

برپایی کارگاه‌های آموزشی ویژه مبلغان در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: معاون سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: کارگاه‌های آموزشی ویژه مبلغان در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود تا در امر تبیین اسلام بیش‌تر موفق شوند.

برپایی کارگاه‌های آموزشی ویژه مبلغان در آذربایجان‌غربی

حجت‌‌الاسلام محمد فتاحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تغذیه فکری مبلغان و به‌روز رسانی دانش آنها یکی از مهم‌ترین رسالت‌های این مجموعه است که تلاش می‌شود در این راستا برنامه‌های مختلفی به مرحله اجرا گذاشته شده کارگاه‌های آموزشی نیز برگزار ‌شود.

وی به برپایی کارگاه‌های آموزشی برای تبیین روش‌های نوین تبلیغ اشاره کرد و افزود: در شرایط کنونی و با توجه به هجمه‌های سنگین دشمنان علیه دین اسلام باید جدی‌تر و ساعی‌تر از قبل به امر تبلیغ مبادرت کرد به ویژه اینکه باید این قبیل اقدامات در فضای مجازی با پشتکار مضاعف دنبال شود لیکن برای اینکه چنین فعالیت‌هایی موثر واقع شود کارگاه‌های آموزشی ویژه مبلغان را برپا می‌کنیم.

فتاحی یکی دیگر از فعالیت‌های این مجموعه را مستقر کردن روحانی در مناطق مختلف آذربایجان‌غربی عنوان کرد و گفت: روحانیان به طور تمام وقت در بعضی از مناطق استان و روستاها مستقر می‌شوند تا به سوالات مردم در ارتباط با مسائل مختلف پاسخ داده و به تقویت ایمان آنها کمک کنند.

معاون سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی به اسکان دائم روحانیان در مناطق روستایی همراه خانواده‌هایشان اشاره کرد و گفت: این روحانیان به صورت تمام وقت به ارائه خدمات دینی، فرهنگی و اجتماعی به مردم می‌پردازند و در راستای غنی‌سازی برنامه‌های مختلف آنها به طور مستمر تلاش می‌کنند.

وی به تشکیل هسته‌های فرهنگی جوانان در استان اشاره کرد و افزود: این هسته‌ها در تابستان شکل گرفتند ولی فعالیت‌های آنها تداوم پیدا کرد به طوری که هم‌اکنون هر یک از آنها یک وبلاگ با عنوان اندیشه جوان راه‌اندازی کرده‌اند تا از این طریق در فضای مجازی نیز حضور موثری به منصه ظهور برسانند.

فتاحی به برپایی پایگاه‌های بوستان معرفت اشاره کرد و افزود: این آئین‌ها به صورت مقطعی در ایام خاص سال با هدف بصیرت‌ افزایی جوانان و نوجوانان به اجرا گذاشته می‌شود که استقبال خوبی از آنها شده و اقشار مختلف حضور پیدا می‌کنند که برای غنی‌‌سازی برنامه‌های آنها نیز به طور مستمر تلاش می‌شود.

انتهای پیام/61002/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول