اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قم:

شکل‌گیری تبلیغ در کاروانی عظیم نیاز جامعه کنونی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم گفت: نیاز امروز جامعه اقتضا می‌کند تبلیغ در یک کاروان عظیم تبلیغی شکل بگیرد.

شکل‌گیری تبلیغ در کاروانی عظیم نیاز جامعه کنونی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام مهدی عرب‌انصاری پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه جلوه‌های تبلیغ گروهی که با حضور مسئولان استان در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد اظهار کرد: امر به تبلیغ ریشه قرآنی دارد و خداوند این وظیفه را برای متخصصان حوزه دین قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: تبلیغ دین به عنوان وظیفه اصلی انبیا و ائمه معصومان(ع) است و به طور طبیعی اهل علم به دلیل آنکه ورثه انبیا هستند در حوزه دین نیز وظیفه دارند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم عنوان داشت: از سویی نیاز نسل کنونی به معارف و حقایق دینی و از سویی دیگر تبلیغ سنگین و پرحجمی که معاندان و مخالفان دین، دیانت، توحید و به ویژه نظام جمهوری اسلامی در دنیا دارند اقتضا می‌کند تا تبلیغ هدفمند داشته باشیم.

وی یادآور شد: باید با تکیه بر مبانی دینی و در مسیر حفظ ارزش‌های اسلامی به معرفت‌افزایی بپردازیم و به سوی ارتقای دانش و بینش دینی پیش برویم.

عرب‌انصاری با اشاره به شرایط دوران کنونی گفت: گروهی کسانی هستند که هنوز در میدان و عرصه توحید وارد نشده‌اند و متأسفانه حقانیت دین برای آنها مشخص نیست.

وی ادامه داد: در زمینه تبلیغ به دلیل آنکه مخاطب ما مردم جهان هستند بدون تردید باید در یک سازماندهی منطقی و به اقتضای زمان از کتاب، منبر، مناظرات، گفت‌وگوها، میزگردها و عرصه‌های مجازی استفاده کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم با اشاره به اهمیت برپایی این نمایشگاه‌ها گفت: این نمایشگاه‌ها در انتقال تجربه، ارائه و استفاده از دستاوردهای تبلیغی مهم بوده و زمینه ارتباط منسجم را فراهم می‌کند.

وی ضمن مقایسه تبلیغ چهره به چهره با تبلیغ گروهی عنوان داشت: تبلیغ چهره به چهره به عنوان شیوه انبیا به دلیل نگاه، نظر و هم کلامی مؤثر بوده ولی نیاز امروز جامعه اقتضا می‌کند تبلیغ در یک کاروان عظیم تبلیغی شکل بگیرد.

عرب‌انصاری یادآور شد: این نمایشگاه نشان می‌دهد انگیزه‌ تبلیغ در شهرهای دوردست ایجاد شده و همواره دلسوزی، تفکر صحیح و منطقی نسبت به تبلیغ وجود دارد.

انتهای پیام/78003/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول