اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مرکز اطلاع‌رسانی گردشگری شوشتر:

تبلیغات در عرصه گردشگری متناسب با زیرساخت‌ها باشد

خبرگزاری فارس: مسئول مرکز اطلاع‌رسانی گردشگری شوشتر گفت: تبلیغات برای حضور گردشگر در یک منطقه باید بر اساس زیرساخت‌های موجود آن منطقه انجام شود.

تبلیغات در عرصه گردشگری متناسب با زیرساخت‌ها باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، روزبه سلمان ظهر امروز در جلسه ستاد نوروزی شوشتر اظهار کرد: باید بر اساس زیرساخت‌های موجود در منطقه شوشتر برای حضور گردشگر تلاش کرد و در این راستا باید از همه توان موجود برای پذیرایی از گردشگران استفاده کرد.

وی افزود: نمی‌توان زمانی که حتی گردشگران در شوشتر برای استفاده سرویس بهداشتی مستاصل هستند با تبلیغ گسترده مردم را برای بازدید از آثار تاریخی شوشتر دعوت کرد زیرا این مهم تنها ضد تبلیغ خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه بر اساس زیرساخت‌های موجود باید برنامه‌ریزی کرد، خاطر نشان کرد: نمی‌تواند زمانی که شوشتر در ابتدایی‌ترین مسائل شهری دچار مشکل است گردشگران را به این شهرستان دعوت کرد و انتظار داشت تا همه با خاطره‌ای خوش از این شهر تاریخی به مقاصد خود بروند.

*تحقیق و پژوهش‌های زیادی در حوزه گردشگری انجام شده است

مسئول مرکز اطلاع‌رسانی گردشگری شوشتر اظهار کرد: بر اساس تحقیقات انجام شده هر یک گردشگری که با خاطره خوش شهر تاریخی را ترک کند می‌تواند چهار تا پنج نفر را برای بازدید به این شهر تشویق کند و هر گردشگر ناراضی می‌تواند 21 به توان بی‌نهایت گردشگر را از سفر به یک شهر تاریخی پشیمان کند.

وی با اشاره به اینکه مشکل اساسی سایت‌های گردشگری شوشتر بروشور نیست، خاطر نشان کرد: تامین سرویس بهداشتی، امکانات رفاهی و تامین هتل و محل اسکان از جمله مشکلات اساسی است که باید در شوشتر برای همیشه حل شود.

وی تاکید کرد: راه‌اندازی هر یک تخت هتل سنتی نصف اعتبار مورد نیاز برای راه‌اندازی یک تخت هتل مدرن را نیاز دارد در صورتی که درآمدزایی هتل سنتی دو برابر هتل‌های مدرن است.

*بازارچه صنایع دستی خصوصی راه‌اندازی می‌شود

مسئول مرکز اطلاع‌رسانی گردشگری شوشتر اظهار کرد: به منظور راه‌اندازی بازارچه بخش خصوصی صنایع دستی یک هزار متر مربع زمین در جوار سازه‌های آبی شوشتر خریداری شده تا در اسرع وقت مقدمات کار برای تبدیل شدن به بازارچه صنایع دستی طی شود.

وی افزود: باید به نحوی فعالیت کرد تا بخش خصوصی حضوری پررنگ در بخش میراث فرهنگی داشته باشد و در این باره توجیه اقتصادی بسیار خوبی وجود دارد.

انتهای پیام/72006/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول