اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی دامغان:

مبلغان باید با علوم روز در برابر شبهات ایستادگی کنند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان گفت: یک مبلغ باید مسلح به علوم روز باشد تا بتواند قدرتمند و استوار در مقابل بسیاری از شبهات روز ایستادگی کند.

مبلغان باید با علوم روز در برابر شبهات ایستادگی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‏الاسلام مصطفی تقوی در نشستی با روحانیان مستقر و طرح هجرت دامغان با بیان اینکه روحانیان پرچم‏دار عرصه تبلیغ در عصر حاضر هستند، افزود: در این برهه از زمان یک مبلغ باید مسلح به علوم روز باشد تا بتواند قدرتمند و استوار در مقابل بسیاری از شبهات روز ایستادگی کند.

وی آسیب‏شناسی در منطقه تبلیغ را یکی از عوامل موفقیت یک مبلغ دانست و خاطرنشان کرد: شناخت آسیب‏ها کمک شایانی به پیشبرد اهداف تبلیغی می‏کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان اظهار داشت: رسالت روحانیت تعظیم شعائر، هدایت و رساندن احکام خداوند به مردم است و نباید در انجام این رسالت هیچ گونه کوتاهی انجام شود.

تقوی حضور علما و روحانیان را عامل استقرار دین دانست و گفت: اگر روحانیان در جامعه حضور نداشته باشند، به مرور روحیه مردم تغییر می‏کند و هیئت دینی و اسلامی منقرض می‏شود.

همچنین در این نشست، روحانیان مستقر و طرح هجرت شهرستان دامغان با اشاره به وضع فرهنگی و اجتماعی محل استقرار، به بیان دیدگاه‏ها و نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/2249/ب/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول