اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق:

رعایت اخلاق عملی در تبلیغ توسط مبلغان با اهمیت است

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق گفت: آنچه در بحث تبلیغ اهمیت دارد رعایت اخلاق عملی توسط مبلغان است.

رعایت اخلاق عملی در تبلیغ توسط مبلغان با اهمیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایرانشهر، حجت‌الاسلام محمد نارویی پیش از ظهر امروز در دومین همایش مبلغان محلی در ایرانشهر اظهار داشت: مسئولیت تبلیغ، مسئولیت خطیری است که هر کس حاضر به پذیرش آن نیست چرا که مستقیما با دین و اعتقادات مردم در ارتباط است.

وی با اشاره به آیات قرآنی افزود: اولین وظیفه مبلغان در عرصه تبلیغ، رساندن محتوای پیام الهی به مردم است بنابراین مبلغان لازم است توجه داشته باشند در بیان معارف و آموزه‌های دینی، مطالبی را بیان کنند که منشأ آن قرآن کریم یا از ناحیه ائمه معصومین (ع) به ما رسیده است و از بیان هر مطلبی با عنوان آموزه دینی خودداری کنند.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق تصریح کرد: در بیان احکام الهی نباید هیچ خوف و ترسی به خود راه دهید و فقط ترس خداوند و تقوای الهی مدنظر قرار گیرد و خدایی نکرده برای جلب رضایت و تأمین منافع، شخص، گروه یا مسئولی سخنی تحت عنوان معارف دینی برای مردم بیان نشود و ترسی نداشته باشید که حرف حقی زده شود و کسی در مقابل شما قرار گیرد.

نارویی همچنین خواستار توجه مبلغان به جوانان و فعال کردن مساجد منطقه شد.

وی افزود: آنچه در بحث تبلیغ اهمیت دارد رعایت اخلاق عملی و لزوم تناسب حرف و عمل مبلغان است.

فرماندار ایرانشهر هم در ادامه این همایش گفت: تمام پیروزی‌های ملت ایران از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون به برکت وحدت بوده است.

رحمدل بامری افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی ایران تا به امروز پیروزی‌های متعددی که نصیب ملت ایران شده است چه در زمان دفاع مقدس، چه در زمان فتنه و چه در سایر بحران‌ها منشأ آن وحدت بوده است.

وی ادامه داد: امروز هم که در شرایط تحریم قرار داریم تحریمی که دشمنان به زعم خویش آن را فلج کننده می‌خوانند اما با عنایت خداوند متعال و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و بصیرت و وحدت مردم این مرحله نیز پشت سر گذاشته می‌شود.

فرماندار ایرانشهر بیان کرد: موفقیت‌های علمی و پیشرفت‌های امروز دانشمندان کشورمان نیز از همین رهگذر نصیب ملت ایران شده است.

بامری تصریح کرد: حمایت از مردم مظلوم فلسطین، حزب‌الله لبنان، مسلمانان میانمار، جنبش وال استریت و تمامی مستضعفان جهان فارغ از مذهب و نژاد مصداق سیاست عملی وحدت آفرین جمهوری اسلامی ایران است خوشبختانه در ایرانشهر عزیز ما نیز این وحدت عملی به خوبی مشهود و ملموس است.

در این همایش، 400 نفر از مبلغان محلی خواهر و برادر از استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان حضور داشتند که از مبلغان برتر در عرصه تبلیغ تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

برگزاری نمایشگاه پوستر با عنوان مبلغان، نمایشگاه دستاوردهای مبلغان محلی جنوب شرق، بیان خاطرات تبلیغی مبلغان، مدیحه سرایی، شعرخوانی و اجرای تواشیح از برنامه‌های دیگر این همایش یک روزه بود.

انتهای پیام/75002/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول