اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی مازندران خبر داد

برگزاری سمینار شیوه‌های نوین تبلیغات انتخاباتی

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی مازندران گفت: نخستین سمینار تخصصی«شیوه‌های نوین تبلیغات انتخاباتی» اسفند ماه امسال در ساری برگزار می‌شود.

برگزاری سمینار شیوه‌های نوین تبلیغات انتخاباتی

فرامرز نقیبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از شهرستان ساری بیان داشت: نخستین سمینار تخصصی «شیوه‌های نوین تبلیغات انتخاباتی» اسفند ماه سال جاری با هدف آموزش روش‌های دیجیتالی تبلیغات انتخاباتی برگزار می‌شود.

وی افزود: تبلیغات به دو روش سنتی و مدرن است که در تبلیغات مدرن رسانه‌ها و سایت‌ها درگیر می‌شوند که این سمینار می‌تواند اهداف بلندمدت کاندیدا را از طریق علمی و کارشناسی بیان کند تا همه افراد بتوانند از آنها استفاده کنند و تاثیرگذار باشد.

وی یادآور شد: این سمینار نه تنها برای نامزدهای احتمالی بلکه برای اعضای ستاد آنها نیز بسیار مفید، کارا و تاثیرگذار است و حتی عمل آن می‌تواند بر روی نتیجه انتخابات تاثیر بسزایی بگذارد.

وی تاثیرگذاری روش‌های سنتی را کمتر از روش علمی و نوین دانست و افزود: ظهور فناوری‌های جدید در دنیای ارتباطات، شیوه‌های تبلیغات و روش‌های جذب آرای انتخاباتی را تا حدود زیادی متحول کرده است و بر همین اساس در این سمینار بر آموزش شیوه‌های نوین و تاثیرگذار تبلیغات برای اعضای شورا و نیز تغییر روش‌های تبلیغاتی از سیستم سنتی به روش‌های مدرن مدنظر تاکید شده و به همه ابعاد تبلیغات و اطلاع‌رسانی از جمله چگونگی سخنرانی کردن انتخاباتی، لبخند زدن، روش‌های انتخاب شعارهای انتخاباتی، ارتباط با اقشار مختلف مردم اعم از جوانان، بانوان، روشنفکران و افراد سنتی جامعه، روش‌های برگزاری گردهمایی انتخاباتی و چگونگی مدیریت ستاد انتخاباتی، چگونگی تاثیرگذاری بر مردم و بسیاری موارد دیگر پرداخته می‌شود.

نقیبی با بیان اینکه بیشترین کار کاندیداها بحث فرهنگی است و می‌تواند بیشترین تاثیر را در نوع انتخاب کاندیداها و نگرش مردم نسبت به انتخابات داشته باشد، افزود: در این سمینار با جریان‌سازی و کمک به انجام اقدامات تبلیغی ضمن آشنایی نمایندگان با ابعاد این فضای نوین فرهنگی می‌توان زمینه لازم برای توسعه و شکوفایی این تکنولوژی بسیار مهم فرهنگی را فراهم آورد.

وی ادامه داد: نمایندگان می‌توانند با بهره‌گیری مطلوب و مؤثر از روش‌ها و امکانات اطلاع‌رسانی برنامه خود را به آگاهی مردم رسانده ضمن آنکه با تاثیرگذاری به مخاطبان، در جهت جلب آرای آنها به نفع خویش بهره‌برداری لازم را انجام دهند.

رئیس شورای مازندران گفت: این سمینار روش کم‌هزینه تبلیغات انتخاباتی با بازدهی بالا و تاثیرگذاری عمیق را آموزش داده و روش‌های نوین انتخاباتی را جایگزین روش‌های سنتی می‌کند که هزینه‌های زیادی داشته و سرمایه ملی کشور را به هدر می‌دهد.

به گفته نقیبی، تلفیق فرهنگ ایرانی و روش‌های دیجیتالی تبلیغات انتخاباتی یکی دیگر از محورهای مهم این سمینار محسوب می‌شود و با عنایت به اینکه انتخابات شورای اسلامی شهر را در سال آینده در پیش داریم برگزاری این سمینار تخصصی ضروری به نظر می‌رسد که کمک بسیار زیادی به نامزدهای احتمالی خواهد کرد تا بتوانند ایده‌ها و افکار خود را با روش‌های نوین و نوع بیانی که مخاطب امروز را جذب می‌کند، در اختیار دیگران قرار دهند.

انتهای پیام/86018/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول