اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان انجام شد

اعطای اعتبارنامه مهارت‌های تبلیغی به 34 مبلغ

خبرگزاری فارس: امروز طی مراسمی به 34 مبلغ دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اعتبارنامه و مهارت‌های تبلیغی و کارت شناسایی خود را از دست آیت‌الله طباطبائی‌نژاد امام جمعه اصفهان دریافت کردند.

اعطای اعتبارنامه مهارت‌های تبلیغی به 34 مبلغ

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام حبیب‌رضا ارزانی ظهر امروز در آیین اعطای اعتبارنامه مهارت‌های تبلیغی تخصصی به مبلغان اظهار کرد: دبیرخانه مهندسی تبلیغات دینی از سال 1389 در اصفهان به صورت رسمی کار خود را با این هدف آغاز کرد که با توجه به افزایش کمی و کیفی علوم در حوزه‌های مختلف عرصه تبلیغ را به صورت تخصصی درآورد.

وی افزود: در این راستا با توجه به اینکه 4 هزار مبلغ آقا و خانم در حوزه داریم سطح‌بندی مبلغان ضروری به نظر می‌رسید و بر این اساس پنج سطح شامل مبلغ‌یاران، مبلغان عمومی، تخصصی‌، نخبه و چهره‌ای ماندگار تبلیغ توسط دبیرخانه تعریف شد.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در اصفهان با اشاره به اینکه در طی دو سال گذشته حجت‌الاسلام مهدی مظاهری و فیروزیان به عنوان چهره‌های ماندگار تبلیغی در اصفهان انتخاب شدند، تاکید کرد: با توجه به سه عرصه تبلیغ شفاهی، مکتوب و مجازی امروز 34 مبلغ تخصصی و آموزش دیده اعتبارنامه مهارت های تبلیغ تخصصی از سوی این دفتر دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: تبلیغ شفاهی شامل گرایش‌های وعظ و خطابه، مدرسی خانواده و تربیت، زبان اشاره(مخصوص ناشنوایان)، زبان‌های مختلف چینی، انگلیسی، فرانسه، عربی و اسپانیولی، ترجمه، مکتوب، سایبری و مشاوره  است که در هر کدام از این موارد یک یا دو نفر به صورت نمایان معرفی می‌شوند.

ارزانی اضافه کرد: دفتر تبلیغات اسلامی با سازمان نظام مشاوره کشور تفاهم‌نامه‌ای امضا کرده است و طلابی که حداقل سطح دو حوزه را دارند پس از گذراندن دوره‌های لازم و 150 ساعت آموزش از این سازمان گواهی مشاوره دریافت می‌کنند.

وی اضافه کرد: این کار برای جلوگیری از تبعات مشاوره بدون تخصص انجام شده است و امیدواریم در آینده با این رویکرد به جایی برسیم که خود افراد اگر خواستند برای مشاوره به روحانیون مراجعه کنند دنبال متخصصان این عرصه باشند.

به گزارش فارس در پایان این مراسم علاوه بر اعطای اعتبارنامه مهارت‌های تبلیغی به مبلغان، از کتاب دانش اخلاق اسلامی تألیف آیت‌الله مظاهری رونمایی شد و متن دستور آیت‌الله مظاهری برای تأسیس بنیاد ملی اخلاق توسط دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان نیز قرائت شد.

انتهای پیام/63008/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول