اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار اردبیل خبر داد

اختصاص 200 میلیون تومان برای تکمیل کمربندی نیر

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار اردبیل از اختصاص 200 میلیون تومان اعتبار برای ادامه اجرای کمربندی نیر خبر داد.

اختصاص 200 میلیون تومان برای تکمیل کمربندی نیر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید کمال‌الدین میرجعفریان عصر امروز در جریان بازدید از پروژه در حال اجرای کمربندی نیر اظهار داشت: ما با اجرای این طرح آن هم با تأمین اعتبارات مناسب تزریق شده در سال‌جاری و سال‌های آینده موافق هستیم، چراکه معتقدیم اجرای این پروژه می‌تواند بار ترافیکی داخل شهر را کاهش دهد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شهرستان نیر معبر ورودی گردشگران از سمت آذربایجان‌شرقی و استان‌های شمال‌غرب کشورمان است، شایسته است با احداث کمربندی نیر تردد خودروهای سنگین و نیمه سنگین در طرح این کمربندی انجام شود و شاهد تردد گردشگران از فضاهای به وجود آمده کمربندی شهر باشیم.

میرجعفریان خاطرنشان کرد: ‌این پروژه پنج کیلومتر طول دارد که تاکنون 60 درصد کل مسیر آزادسازی شده است.

این مسئول تصریح کرد: برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان هزینه شده و برای تکمیل آن به هفت میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی عنوان کرد: البته با اختصاص 20 میلیون تومان اعتبار جدید امیدواریم گام‌های مثبت در تأمین زیرساخت‌های این کمربندی مهم و مؤثر انجام شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون عمرانی استاندار اردبیل ادامه داد: با تکمیل این پروژه بار ترافیکی سنگینی از شهر نیر و خیابان‌های اطراف آن برداشته می‌شود و یک حرکت جهشی را در تکمیل و راه‌اندازی پروژه‌های نیمه‌تمام شاهد و ناظر خواهیم بود.

میرجعفریان یادآور شد: هرچقدر بستر و زمینه برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان نیر با توجه به قابلیت‌های این منطقه شکل بگیرد؛ به همان میزان یک حرکت قابل قبول را در توسعه منطقی بیش از گذشته ناظر و شاهد خواهیم بود.

وی همچنین ضرورت احیا و بازسازی مناطق بکر طبیعی و گردشگری بولاغلار را یادآور شد و ابراز داشت: ما به مراتب نسبت به سال‌های گذشته در رونق گردشگری به مناطق طبیعی و اکوتوریسم نیاز داریم که این منطقه از چنین وجهه ممتاز برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان نیر در جریان بازدید معاون استاندار از پروژه‌های عمرانی با اشاره به اهمیت تکمیل کمربندی نیر، خواستار تخصیص منابع اعتباری بیشتر در جهت به سرانجام رساندن هرچه سریع‌تر این پروژه شد.

میر فخرالدین زاهد گفت:‌ در طرح جامع و تفصیلی شهر نیر به این مسئله توجه جدی شده و راهکارهای قانونی برای آسیب نرساندن این پروژه به منطقه گردشگری بولاغلار مورد تأکید بوده است.

انتهای پیام/62003/ذ30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول