اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه هفت مشهد خبر داد

تکمیل حلقه پروژه کمربندی مشهد تا پایان سال

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه هفت شهرداری مشهد از تکمیل حلقه پروژه کمربندی مشهد تا پایان سال خبر داد.

تکمیل حلقه پروژه کمربندی مشهد تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، احمد محبی صبح امروز در آئین بهره‌برداری دور برگردان زیرگذر غدیر که در محل دور برگردان این پروژه برگزار شد، به اهمیت و نقش دوربرگردان‌ها و زیرگذرها در کاهش بار ترافیکی و نیز از بین بردن گره‌های ترافیک موجود در مشهد اشاره و اظهار داشت: پروژه دوربرگردان زیرگذر غدیر با 25 میلیارد ریال هزینه در کمربندی مشهد اجرایی شد.

محبی افزود: اجرای دور برگردان زیرگذر غدیر یکی از پروژه‌های مهم شهری مشهد است که با بهره‌برداری از این پروژه که قسمتی از پروژه کمربندی شهید عباسپور مشهد است، امکان دسترسی شهروندان مشهد و نیز زائران به بلوار جمهوری اسلامی و کمربندی فراهم می‌شود.

شهردار منطقه هفت مشهد پروژه دوربرگردان زیرگذر غدیر را یکی از پروژه‌های منحصر به فرد در حوزه حمل و نقل شهری مشهد عنوان کرد.

وی در رابطه با نوع نورپردازی صورت گرفته در پروژه دوربرگردان زیرگذر غدیر گفت: نورپردازی این دوربرگردان که از اهمیت ویژه برخوردار است، ظرف یک ماه آینده تکمیل می‌شود.

شهردار منطقه هفت شهرداری مشهد در ادامه به سیاست‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد در رابطه با رفع گره‌های کور ترافیکی و نیز روان‌سازی ترافیک شهری در سطح شهر مشهد اشاره کرد و افزود: در پنج سال اخیر شهرداری مشهد با همکاری و همراهی شورای اسلامی توانسته است پروژه‌های قابل توجهی در حوزه ترافیکی بهره‌برداری کند که از جمله آن می‌توان به پروژه بزرگ میدان امام حسین(ع) مشهد و حل مشکلات ترافیکی این قسمت و نیز دیگر پروژه‌های شهری اشاره داشت.

انتهای پیام/70001/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول