اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور استان اردبیل خبر داد

اجرای طرح ترافیکی نوروزی از 25 اسفند تا 15 فروردین

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور استان اردبیل از آغاز طرح ترافیکی نوروزی از 25 اسفند ماه تا 15 فروردین ماه در سطح شهر اردبیل و جاده‌های استان خبر داد.

اجرای طرح ترافیکی نوروزی از 25 اسفند تا 15 فروردین

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی مریخی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در استانداری اظهار داشت: اطمینان می‌دهیم با تعامل و همکاری بیشتر اعضای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی بتوانیم ترافیک روان و کم حادثه‌ای را شاهد باشیم.

وی از برپایی چادرهای ویژه در نقاط حادثه‌خیز برای ارتقای ایمنی بیشتر خبر داد و گفت: ما امسال نیز به هیچ‌وجه اجازه نخواهیم داد تا اتوبوس‌های شهری و بین شهری در میادین مختلف توقف کرده و اقدام به مسافرگیری کنند.

رئیس پلیس راهور استان اردبیل به فعال بودن دستگاه‌های کنترل نامحسوس در سطح شهر اشاره کرد و یادآور شد: انتظار این است که با گسترش این دوربین‌ها بتوانیم جلوی برخی تخلفات را به سرعت بگیریم.

جوانان هلال احمر ورودی شهرها و فندقلو را پاکسازی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه همچنین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل نیز به آغاز طرح نوروزی هلال احمر از 25 اسفند ماه در قالب پایگاه‌های بین شهری و برپایی چادرهای راهنمای مسافر و خیمه‌های نماز اشاره کرد و بیان داشت: پیشنهاد اول ما این است که آغاز طرح به صورت تجمیعی از یک نقطه و در قالب به نمایش گذاشتن توانمندی‌ها به مانند سنوات گذشته باشد.

بهرام غیبی خاطرنشان کرد: ما انتظار داریم جوانان جمعیت هلال احمر که در قالب راهنمایان ملی مسافران شبانه‌روز خدمت‌رسانی می‌کنند تمام بروشورها و امکانات تبلیغی و اطلاع‌رسانی در اختیار آنها قرار گیرد تا این توزیع به صورت تجمیعی و متمرکز صورت گیرد.

وی گفت: در آستانه عید نوروز به همت جوانان پر‌شور جمعیت هلال احمر مصمم هستیم تا ورودی شهرها و منطقه گردشگری فندقلو را پاکسازی کنیم.

انتهای پیام/62004/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول