اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار قم خبر داد

کنترل هوشمند خودروها در محدوده طرح ترافیک

خبرگزاری فارس: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم از کنترل هوشمند خودروها در محدوده طرح ترافیک شهر خبر داد.

کنترل هوشمند خودروها در محدوده طرح ترافیک

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مسیح الله معصومی گفت: با توجه به افزایش تقاضای بیش از اندازه در هسته مرکزی شهر از سه سال قبل محدوده طرح ترافیک توسط شورای ترافیک استان تعریف شد و به تایید شورای عالی ترافیک شهرهای کشور رسید که تا حدی حجم خودروها در این محدوده کاهش یابد.

وی افزود: در حال حاضر به منظور رعایت انضباط بیشتر در عبور و مرور هسته مرکزی شهر، حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با همکاری پلیس راهور استان اقدام به هوشمند سازی محدوده طرح ترافیک کرده و در صورتیکه پلاک خودروی وارد شده به محدوده طرح در لیست پلاک‌های مجاز به ورود نباشد خودروی متخلف اعمال قانون خواهد شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم اذعان داشت: همچنین این معاونت اقدام به انعقاد تفاهم نامه‌ای با اداره کل پست استان کرده که قبوض جریمه و تصویر وسیله نقلیه متخلف به همراه روز و ساعت ورود به محدوده طرح به درب منازل افراد ارسال خواهد شد.

وی تصریح کرد: شهروندان برای اخذ مجوز می‌توانند به سازمان حمل و نقل و ترافیک به آدرس خیابان امام خمینی، بعد از میدان شهید زین الدین، جنب سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم، سازمان حمل و نقل و ترافیک مراجعه کنند.

محدوده طرح ترافیک شامل خیابان‌های طالقانی (حد فاصل عمار یاسر، چهار راه بازار)، بهار، ارم و انقلاب می‌شود که ساعات محدودیت تردد برای خودروهای فاقد مجوز از هفت و 30 دقیقه الی 14  و از 16 الی 21 است.

انتهای پیام/2258/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول