اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در کشور صورت می‌گیرد

راه‌اندازی تور مجازی آموزش فرهنگ ترافیک در شیراز

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز از راه‌اندازی تور مجازی آموزش فرهنگ ترافیک و امکان بازدید عمومی از فرآیند آموزش در پارک‌های ترافیک برای نخستین بار در کشور خبر داد.

راه‌اندازی تور مجازی آموزش فرهنگ ترافیک در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری این شهر، علی مصلی‌نژاد با بیان اینکه در این تور مجازی امکان بازدید 360 درجه‌ای از آموزش در پارک‌های ترافیک ایرانی و مروارید این شهر فراهم شده است، اظهار داشت: این تور مجازی در 55 فضا به تفکیک مراحل آموزش در پارک‌های ترافیک تهیه و راه‌اندازی شده که کاربران می‌توانند با کلیک بر روی مراحل آموزش اطلاعات هر مرحله را مطالعه و با نوع آموزش آشنا شوند.

وی اضافه کرد: در این بازدید مجازی از عکس‌های با کیفیت تصویربرداری و محدوده داینامیکی بالا (HDR) استفاده شده که در قالب سبک و پرسرعت HTML5 بر روی کامپیوتر با انواع سیستم عامل‌های مختلف، دستگاه‌های تبلت و تلفن همراه قابل اجراست.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز با اشاره به اینکه امکان مشاهده کامل فرایند آموزش به صورت سه بعدی برای کاربر این تور مجازی  فراهم شده تصریح کرد: کاربران می‌توانند در چند روز آینده با مراجعه به سایت سازمان حمل و نقل و ترافیک به نشانی www.eshiraz.ir/traffic از این تور مجازی بازدید و از لحظه ورود دانش‌آموزان به پارک‌های ترافیک و مراحل آموزش آشنا شوند.

مصلی‌نژاد، تور مجازی آموزش فرهنگ ترافیک را یکی دیگر از روش‌های آموزشی با استفاده از فضای مجازی عنوان و خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم کاربران بازدید کننده از تور مجازی با قرار گرفتن در چرخه آموزشی به طور مستقیم و غیر مستقیم ما را در ترویج و ارتقای فرهنگ ترافیک یاری کنند.

انتهای پیام/2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول