اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

طرح کمربندی گیلاوند اجرایی شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: باید به سرعت طرح کمربندی گیلاوند به اجرا گذاشته شود تا مردم با مشکلات ترافیکی مواجه نشوند.

طرح کمربندی گیلاوند اجرایی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سعید افشارنادری صبح امروز در هفتمین جلسه شورای ترافیک شهرستان دماوند که با حضور فرمانده پلیس راه شرق استان تهران، رئیس پلیس راهور شرق استان تهران، معاون عمرانی فرماندار دماوند، بخشداران مرکزی و رودهن و دیگر مسئولان حمل و نقل به منظور بررسی آخرین وضعیت ترافیکی و حمل و نقل شهرستان برگزار شد، با اشاره به اهمیت شورای ترافیک گفت: این شورا وظیفه سیاست‏گذاری و اجرا دارد و تدوین برنامه‏ها و تقسیم وظایف دستگاه‏ها در آن صورت می‏گیرد.

افشارنادری افزود: اهمیت موضوع حمل و نقل بر کسی پوشیده نیست؛ به صورتی که زندگی عادی مردم در جامعه بستگی مستقیم به حمل و نقل دارد و در صورت بروز عدم هماهنگی، مردم با مشکل مواجه می‏شوند.

وی به سه وظیفه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان دماوند اشاره کرد و اظهار داشت: اصلاح و توسعه زیرساخت‏ها، برنامه‏ریزی در جهت ساماندهی ترافیکی و ایجاد فرهنگ ترافیک از جمله برنامه‏هایی است که باید در دستور کار شورا قرار گیرد.

فرماندار شهرستان دماوند در تشریح موارد فوق اظهار داشت: در موضوع زیرساخت‏های لازم حمل و نقل طرح‏های هندسی، علامت‏گذاری، شناسایی مناطق حادثه‏خیز و اصلاح آن از جمله مواردی است که راه و شهرسازی و همچنین شهرداری‏ها باید به آن اهتمام ویژه داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند تصریح کرد: ساماندهی مسافربران درون‏شهری و برون‏شهری، تاکسی‏ها و همچنین ایجاد فرهنگ ترافیک و آموزش راننده‏های وسایل نقلیه عمومی در حوزه ساماندهی ترافیکی و فرهنگ‏سازی ترافیکی باید مورد نظر قرار گیرد.

افشارنادری پیگیری موضوع کمربندی منطقه گیلاوند را یکی از ضرورت‏های این محور دانست و اظهار داشت: با توجه به افزایش روزافزون جمعیت در این منطقه و ترافیک سنگین محور فیروزکوه باید به سرعت طرح کمربندی گیلاوند به اجرا گذاشته شود؛ چراکه در آینده نزدیک مشکلات بسیاری در این منطقه به لحاظ ترافیکی به وجود خواهد آمد.

وی خاطرنشان کرد: در ایام نوروز، کشیک دستگاه‏های مربوطه در حوزه حمل و نقل و ترافیک و همچنین مراقبت و نظارت باید با جدیت و تدبیر خاص دنبال شود تا برای مردم و مسافران مشکلی ایجاد نشود.

انتهای پیام/2568/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول