اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نوشهر:

کمربندی نوشهر قصه پرغصه / دوربرگردان‌های غیراستاندارد بلای جان

خبرگزاری فارس: فرماندار نوشهر گفت: در کمربندی نوشهر مهم‌ترین چیزی که بلای جان مردم شده است، دوربرگردان‌های غیراستاندارد و غیراصولی است که باعث برخی تصادفات مرگبار می‌شود.

کمربندی نوشهر قصه پرغصه / دوربرگردان‌های غیراستاندارد بلای جان

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، محمدعلی قمی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری نوشهر طی سخنانی گفت: انقلاب اسلامی با همه انقلاب‌های دیگر متمایز است و دشمنی با این انقلاب هم به همان اندازه متفاوت است، به‌طوری که در طول 34 سال دشمنی و خصومتی که با انقلاب ما صورت گرفت با هیچ انقلاب دیگر انجام نشد.

فرماندار نوشهر افزود: اعتقادات و باورهای مردم بر اساس ارزش‌های دینی و اسلامی است و دشمن نیز همواره با توطئه‌های زیاد درصدد استحاله این انقلاب از درون آن بود.

وی بیان کرد: ایجاد تغییر در باورهای مردم از دیگر اقدامات کینه‌توزانه دشمنان است که به دنبال اختلافات در جامعه اسلامی بودند، اما علاقه مردم نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه نقاط کشور و حتی در دورترین روستاها، دشمن را ناامید کرده است.

کمربندی نوشهر قصه پرغصه

این مسئول اظهار کرد: دشمن به دنبال این است تا روحیه شهادت‌طلبی را به دنیا‌طلبی و اشرافی‌گری تبدیل کند و بنابراین متولیان فرهنگی باید نسبت به این موضوع هوشیار باشند و توطئه دشمنان خنثی شود.

قمی در بخش دیگری از سخنان خود به مقوله کمربندی نوشهر پرداخت و گفت: کمربندی نوشهر به قصه پرغصه تبدیل شد و بنابراین باید مسئولان استان نسبت به این موضوع توجه بیشتری کنند.

وی افزود: پروژه کمربندی نوشهر که باید تاکنون پیشرفت‌های چند برابری داشته باشد اما در آن وقفه ایجاد شد و کاستی‌های فراوانی در آن وجود دارد.

دوربرگردان‌های غیراستاندارد

وی تصریح کرد: مهم‌ترین چیزی که در این کمربندی بلای جان مردم شد، دوربرگردان‌های غیراستاندارد و غیراصولی است که باعث برخی تصادفات مرگبار می‌شود و خانواده‌ها را عزادار می‌کند که باید در این باره نسبت به رفع موانع و مشکلات پروژه کمربندی نوشهر اهتمام استانی بیشتری صورت گیرد.

فرماندار نوشهر همچنین درباره حادثه‌دیدگان سیل اخیر در نوشهر گفت: تاکنون 650 نفر برای اخذ وام به بانک مسکن معرفی شدند و 40 نفر نیز برای دریافت ودیعه مسکن معرفی شدند و 150 نفر باقیمانده نیز مبالغ بلاعوض دریافت کردند و تعدادی هم که مستحق دریافت بلاعوض هستند هم در آینده به آنها تعلق خواهد گرفت.

وی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم را بسیار ارزشمند برشمرد و اظهار کرد: در شرایطی که در تحریم به سر می‌بریم، اما خدمات بسیار ارزشمندی در دل این تحریم‌ها به مردم انجام شد و می‌شود.

در منطقه کجور طرح‌های خوبی اجرا شد

قمی درباره راه‌های کوهستانی کجور خاطر نشان کرد: بیش از 500 کیلومتر راه‌های مواصلاتی در کجور بوده و نیاز است تا مسئولان استانی این محور را به‌عنوان محور مهم کوهستانی به‌صورت ویژه ببینند و نسبت به رفع مشکلات آن توجه بیشتری کنند.

وی افزود: همچنین باید تدبیری اندیشیده شود تا در مواقعی که راه‌ها بر اثر شدت بارش برف در کجور دچار مشکلات ارتباطی می‌شوند، سوخت‌رسانی به مردم روستایی این منطقه بدون مشکل انجام شود و مردم از این بابت مشکلی نداشته باشند.

این مسئول ادامه داد: در منطقه کجور طرح‌های بسیار خوبی به برکت انقلاب اسلامی اجرا شد و اکنون نیز که یک شهرداری کجور به شهرستان نوشهر اضافه شد زمینه‌های توسعه و شکوفایی منطقه کجور بیشتر شد و حقیقتا کجور مستحق توسعه بیشتری است.

پروژه کمربندی نوشهر طولانی شد

حجت‌الاسلام والمسلمین محمود مشایخ امام جمعه نوشهر نیز گفت: کمربندی نوشهر به معضل و مشکل تبدیل شده است و پروژه آن طولانی شد.

وی افزود: تقاطع موسی‌آباد و زیرگذری که در حال انجام است، طولانی شد و همچنین تقاطع کشک‌سرا نیز نیمه‌کاره مانده است و خطر حوادث و تصادفات مردم را دچار نگرانی کرده است و بنابراین مسئولان استان باید نسبت به رفع مشکلات این پروژه تلاش کنند.

وی در ادامه به پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امام (ره) جهل و غفلت را مانع تکامل می‌دانست و بنابراین باید همواره اهل مطالعه و آگاهی باشیم.

رهبری امام‌گونه مقام معظم رهبری این انقلاب را نجات داد

این مسئول افزود: رهبری امام‌گونه مقام معظم رهبری این انقلاب را از خطرات و توطئه‌های دشمن نجات داد.

امام جمعه نوشهر بیان کرد: همچنین مردمی بودن این انقلاب نیز باعث حفظ انقلاب شد و مردم در طول 34 سال صبر و استقامت کردند چون بصیرت دارند.

وی در پایان گفت: مردم در روز 22 بهمن با حضور پررنگ خود یک‌بار دیگر مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب خواهند زد و حمایت خود را از این نظام و انقلاب اسلامی اعلام می‌کنند.

انتهای پیام/86019/ب40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول