اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس شورای شهر بابل خبر داد

اجرای کمربندی بابل با 12 میلیارد تومان اعتبار

خبرگزاری فارس: نائب رئیس شورای شهر بابل گفت: فاز دوم کمربندی شرقی دوم با اعتباری بیش از 12 میلیارد تومان در حال اجراست.

اجرای کمربندی بابل با 12 میلیارد تومان اعتبار

سیف‌الله علی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: به زودی بزرگ‌ترین مجموعه تفریحی و ورزشی در نهالستان کمانگر کلا بابل کلنگ‌زنی می‌شود.

وی افزود: نیازهایی همچون فضای سبز، شهرسازی، مسائل ترافیکی و مراکز آموزشی و ورزشی، مراکز تفریحی و درمانی که در مطالعات طرح تفضیلی دیده شده است اما به دلیل نبود درآمد کافی در شهرداری‌ها و به اجرا درآوردن ضوابط طرح‌های تفصیلی با چالش‌های جدی مواجه است.

علی‌نیا بهره‌برداری از محل دفن زباله در ضلع جنوبی دانشگاه علوم پزشکی بابل و تبدیل آن به بزرگ‌ترین پارک بانوان مازندران را مهم‌ترین اقدام شهرداری و شورای شهر بابل در زمینه توسعه فضای سبز و پارک‌ها برشمرد و افزود: طراحی بزرگ‌ترین مجموعه پارک محله و ایجاد فضاهای ورزشی و تفریحی در این پارک در نهالستان کمانگر کلا بابل در زمینی به مساحت دو هکتار از دیگر برنامه‌های شهرداری و شورای شهر بابل بوده که تا پایان سال‌ جاری کلنگ آن در بابل به زمین زده می‌شود.

وی اجرای چند پارک محله، پارک ساحلی و پکیج بازی کودکان، ساماندهی میادین و بلوارها را از دیگر اقدامات شهرداری و شورای شهر بابل عنوان کرد و بیان داشت: در بخش ترافیکی نیز با اجرای جاده ساحلی و کمربندی شرقی دوم در دو فاز و بلوار شهید نژاد اکبر، تعریض چندین خیابان و احداث دو تقاطع غیر هم‌سطح ایستگاه آمل و میدان شهید کشوری با اعتبار بالغ بر 30 میلیارد تومان سهم عمده‌ای در کاهش بار ترافیکی داشتیم.

انتهای پیام/86009/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول