اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سردشت اعلام کرد

تشدید نظارت و بازرسی از بازار در سردشت

خبرگزاری فارس: فرماندار سردشت گفت: با نزدیک شدن به ایام پایانی سال بازرسی و نظارت بر بازار در شهرستان سردشت شدت بیش‌تری به خود گرفته است.

تشدید نظارت و بازرسی از بازار در سردشت

به گزارش خبرگزاری فارس از سردشت ذبیح‌الله کاظمی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار که با حضور اعضای این ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری سردشت برگزار شد، اظهار داشت: کنترل و تنظیم بازار یکی از موضوعاتی است که باید بیش‌تر به آن توجه شود چرا که ارتباط مستقیم بر آسایش مردم دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های ویژه برای کنترل بازار، تصریح کرد: به منظور کنترل بازار و متعادل سازی قیمت‌ها اقدامات شاخصی در این شهرستان انجام گرفته است که از آن جمله می‌توان به توزیع اقلام مورد نیاز و ضروری مردم به قیمت تعاونی اشاره کرد.

کاظمی با اشاره به راه‌اندازی نمایشگاه بهاره در این شهرستان، افزود: شهروندان می‌توانند اقلام مورد نیاز خود را از پنج تا 15 درصد تخفیف از این نمایشگاه خریداری کنند.

وی با بیان اینکه اجری طرح ویژه نوروزی نیز در راستای کنترل بازار انجام می‌گیرد، گفت: در قالب اجرای این طرح شاهد نظارت بیش‌تر بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان هستیم.

کاظمی از ذخیره‌سازی اقلام مورد نیاز مردم برای نوروز در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در این زمینه اقلام مورد نیاز و ضروری خریداری و ذخیره‌سازی شده است و در این راستا با مشکل خاصی مواجه نیستیم.

انتهای پیام/61001/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول