اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کرمان:

اعتماد سرمایه‌گذاران خارجی به کرمان جلب شده است / انجام 2 هزار میلیارد تومان پروژه مشارکتی در کرمان

خبرگزاری فارس: شهردار کرمان گفت: اعتماد سرمایه‌گذاران برای اجرای پروژه‌های مختلف به کرمان با حمایت مسئولان جلب شده است.

اعتماد سرمایه‌گذاران خارجی به کرمان جلب شده است / انجام 2 هزار میلیارد تومان پروژه مشارکتی در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ابوالقاسم سیف‌اللهی صبح امروز در آیین آغاز عملیات اجرایی بزرگترین پروژه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جنوب شرق ایران در کرمان اظهار داشت: تحولات جدیدی در کرمان طی سال‌های اخیر با حمایت استاندار و معاونان وی، مجموعه قضائی، دستگاه‌های نظارتی و پشتیبانی نمایندگان استان و اعضای شورای اسلامی شهر کرمان صورت گرفته است.

وی همراهی و همدلی مسئولان در کرمان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: شهرداری‌ها با اعتبارات و بودجه‌ای که دارند به تنهایی نمی‌توانند، شهرها را آباد کنند و باید از منابع و سرمایه‌های بخش خصوصی بهره ببرند.

سیف‌اللهی ادامه داد: با حمایت دولت و قوه قضائیه از اجرای پروژه‌های مختلف اعتماد سرمایه‌گذاران در کرمان جلب شده است.

وی عنوان کرد: در سال 87 سفر نمایندگان وقت استان کرمان و جمعی از مسئولان به عمان انجام شد و با هماهنگی اتاق بازرگانی پروژه‌هایی در آنجا مطرح شد و امروز حدود پنج ماه مانده به پایان شهرداری بنده و شورای اسلامی کلنگ سرمایه‌گذاری 300 میلیارد تومانی در کرمان به زمین زده می‌شود.

شهردار کرمان بیان کرد: اگر وحدت اعضای شورای اسلامی شهر کرمان، جسارت و قدرت استاندار کرمان و حمایت رئیس کل دادگستری استان کرمان نبود، این پروژه به نتیجه نمی‌رسید.

سیف‌اللهی از رضایی و عطایی مدیران سابق مسکن و شهرسازی استان کرمان برای اجرای پروژه گودال خشت‌مال‌های کرمان قدردانی کرد.

وی با اشاره به اینکه کرمان در حال جهش اقتصادی بزرگ است، گفت: مردم کرمان برای حمایت از اجرای پروژه‌های بزرگ در این شهر کمر همت بسته‌اند.

شهردار کرمان تصریح کرد: شورای اسلامی شهر کرمان تمام پروژه‌‌های ارائه شده از سوی شهرداری را حمایت و پشتیبانی کردند.

وی افزود: امروز در کرمان 2 هزار میلیارد تومان پروژه مشارکتی بخش خصوصی در کرمان در حال انجام است که آینده این شهر را تغییر می‌دهد.

سیف‌اللهی با بیان اینکه شهرداری کرمان سال گذشته رتبه سوم سرمایه‌گذاری را به خود اختصاص داد، خاطر نشان کرد: این امر با ایجاد اعتماد و افقی روشن محقق شده است.

به گزارش فارس، آیین آغاز عملیات اجرایی بزرگترین پروژه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جنوب شرق ایران در کرمان با حضور وزیر کشور، سفیر ایران در عمان، مسئولان استانی، سرمایه‌گذاران خارجی و جمعی از نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در محل هتل پارس در حال برگزاری است.

انتهای پیام/80019/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول