اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خبر داد

اجرای طرح تشدید بازرسی و پایش در بازار زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از اجرای طرح تشدید بازرسی از واحدهای صنفی استان زنجان و پایش بازار خبر داد.

اجرای طرح تشدید بازرسی و پایش در بازار زنجان

علی معصومی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: پیگیری‏های لازم در زمینه ساماندهی واحدهای صنفی، دکه‏های مستقر در عوارضی‎ها و کانکس‏های سطح شهر انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه بازدیدی توسط کمیته امنیتی بازار از تعدادی از کانکس‎های موجود در سطح شهر صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: این بازدیدها سبب ساماندهی و استفاده بهینه از کانکس‏ها می‏شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه بازدیدها و بازرسی‏های صورت گرفته از کانکس‏ها و دکه‏های داخل شهر زنجان به صورت مشترک با سایر دستگاه‏های مرتبط صورت گرفته است، تصریح کرد: عدم حضور متصدی طرف قرارداد در کانکس‏ها، واگذاری کانکس‏ها به غیر و به تبع آن افزایش قیمت تمام شده محصولات عرضه شده از مهم‏ترین دستاوردهای این بازرسی و بازدیدها به شمار می‏رود.

اجرای طرح تشدید بازرسی تا 15 فروردین سال آینده

وی با اشاره به آغاز اجرای طرح تشدید بازرسی‏ها از واحدهای صنفی و پایش بازار استان زنجان، اضافه کرد: این طرح تا 15 فروردین ماه سال آینده در استان ادامه دارد.

معصومی با تاکید بر اینکه 60 کارشناس و بازرس در اجرای طرح تشدید بازرسی از واحدهای صنفی و پایش بازار حضور دارند، ادامه داد: 236 ناظر افتخاری نیز در این طرح فعالیت دارند.

انجام گشت مشترک در استان زنجان

وی با اشاره به اینکه به منظور انجام گشت‏های مشترک در استان زنجان برنامه‎ریزی شده است، یادآور شد: این گشت‏ها با حضور نمایندگانی از مجمع امور صنفی، صدا و سیما و قاضی سیار اداره کل تعزیرات حکومتی انجام می‏شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان اذعان داشت: تیم‏های مشترک بازرسی و نظارت با حضور نمایندگانی از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، اداره کل تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی و اداره کل حمل و نقل و پایانه‏های استان زنجان تشکیل و راه‏اندازی می‏شود.

ارسال 72 پرونده نانوایی‏ها به تعزیرات حکومتی

وی به ارسال 72 فقره پرونده تخلف نانوایی‏ها به ارزش 147 میلیون ریال به اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان اشاره کرد و افزود: 40 فقره پرونده نیز در دست تنظیم است.

معصومی اظهار کرد: 43 نانوایی به دلیل استفاده از افزودنی‏های غیرمجاز شناسایی شده‎اند.

انتهای پیام/73006/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول