اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر قوه قضائیه به گلستان - 65

خلیلی: تقاضای مردم تعدیل در قیمت‎های بازار است

خبرگزاری فارس: نماینده اصناف و بازاریان استان گلستان از رئیس قوه قضائیه خواستار تعدیل قیمت‎ها شد و آن را تقاضای همه مردم برشمرد.

خلیلی: تقاضای مردم تعدیل در قیمت‎های بازار است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین خلیلی در دیدار رئیس قوه قضائیه با خانواده‎های شهدا در گرگان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: آرامش بازار و تعدیل قیمت‎ها یکی از خواسته‎های جدی مردم است.

وی با تاکید بر اینکه کمیته حمایت از سرمایه‎گذاری باید تقویت و فعال شود، متذکر شد: ثبات بازار با نظارت کامل اتفاق می‎افتد.

رسیدگی به تخلفات اقتصادی تسریع شود

نماینده اصناف و بازاریان گلستان با بیان اینکه قوه قضائیه در امنیت، سرمایه‎گذاری و تولید نقش موثری ایفا می‎کند، تصریح کرد: برای اینکه به مفاد اقتصاد مقاومتی دست پیدا کنیم و فرمایشات مقام معظم رهبری در این زمینه جامه عمل پوشانده شود قوه قضائیه باید تعامل لازم را داشته باشند.

خلیلی تقویت تولید را موضوعی مهم قلمداد کرد و ابراز داشت: تولیدکنندگان لازم است تا نسبت به تولید استاندارد و قابل قبول مبادرت کنند تا اقتصاد مقاومتی صورت بگیرد.

وی خواستار تسریع رسیدگی تخلفات اقتصادی شد و عنوان کرد: انتظار می‎رود دستگاه قضائیه به تخلفات اقتصادی به صورت ویژه و در کمترین زمان رسیدگی کند.

نیروی ویژه رابط قضایی ضروری است

نماینده اصناف و بازاریان گلستان؛ تقویت کادر دادگستری را در تسریع رسیدگی به پرونده‎ها موثر دانست و اظهار داشت: تعدد پرونده‎های قضایی با تقویت کادر قضایی موجبات رسیدگی سریع‌تر و آسان‌تر را فراهم می‎کند.

خلیلی همچنین خواستار ایجاد نیروی ویژه رابط قضایی از رئیس قوه قضائیه شد و گفت: افزایش قیمت‎ها و گرانی‎های سرسام‎آور موجبات ناراحتی مردم را فراهم کرده است که مسئولان باید برای رفع این دغدغه تلاش بیشتری کنند تا بتوانیم از این مرحله سخت نیز عبور کنیم.

وی تامین امنیت سرمایه‎گذاران بخش خصوصی را یکی از بخش‎های قابل توجه برشمرد و خاطرنشان کرد: امیدواریم قوه قضائیه در این زمینه حمایت‎های لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/83001/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول