اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوروز امسال صورت می‌گیرد

نظارت 1400 بازرس بر بازار شیراز

خبرگزاری فارس: فرماندار شیراز گفت: بیش از یک‌هزار و 400 بازرس بر بازار شیراز در قالب 45 اکیپ با خودرو، موتورسوار و پیاده در ایام نوروز نظارت و بازرسی می‌کنند.

نظارت 1400 بازرس بر بازار شیراز

 به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شیراز، جواد زرین کلاه در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان که در فرمانداری شیراز برگزار شد، با بیان اینکه امسال یک کمپ به کمپ‌های نوروزی سال 92 در شیراز  اضافه می‌شود، اظهار داشت: 14 پارک برای اسکان و نصب چادر مسافرتی ویژه زائران و مسافران نوروزی توسط ستاد اسکان شهرداری شیراز در نظر گرفته شده که با تمهیدات اندیشیده شده پنج کمپ نوروزی نیز پذیرای زائران و میهمانان نوروزی می‌شود.

وی افزود: بیش از 7 هزار کلاس نیز توسط ستاد اسکان آموزش و پرورش شیراز در اختیار زائران و مسافران فرهنگی قرار می‌گیرد و 40 مسجد نیز با هماهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه این استان نیز آماده پذیرایی از مسافران است.

رئیس ستاد تسهیلات سفرهای دائمی شهرستان شیراز خاطرنشان کرد: سالن‌های سرپوشیده هلال احمر، اداره ورزش و جوانان و شهرداری شیراز نیز در صورت بروز بارندگی آماده پذیرایی از میهمانان و زائران خداجوی سومین حرم اهل بیت (ع) می‌شود و در این زمینه تمهیدات لازم مانند سال گذشته اندیشیده شده است.   

فرماندار شیراز با بیان اینکه با کلید به دستان در صورت مشاهده با قاطعیت توسط دستگاه قضایی و نیروی انتظامی برخورد می‌شود، اضافه کرد: موجران می‌توانند با ثبت نام در ستاد اسکان شهرداری شیراز نسبت به اجاره منزل خود در ایام نوروز اقدام کنند و بنابر اعلام ستاد اسکان نوروزی شیراز تاکنون بیش از 100 موجر نسبت به ثبت نام اقدام کرده‌اند که 50 منزل ثبت نام شده نیز توسط کارشناسان مربوطه کارشناسی و مورد تائید قرار گرفته است.

نماینده عالی دولت در شهرستان شیراز با بیان اینکه نرخ پارکینگ‌ها و اجاره کمپ‌ها در شیراز نسبت سال جاری افزایش چندانی نداشته است، در مورد نظارت بر قیمت‌ها و بازار در ایام نوروز نیز گفت: بیش از یک‌هزار و 400 بازرس بر قیمت‌ها و بازار در قالب 45 اکیپ با خودرو، موتورسوار و پیاده در ایام نوروز نظارت و بازرسی می‌کنند.

وی در پایان با بیان اینکه شیراز آماده پذیرایی از زائران خداجو و مسافران شده است، ابراز داشت: فعالیت زیباسازی شهر توسط شهرداری آغاز شده و علاوه بر افزایش تعداد سرویس‌های بهداشتی و حمام در کمپ‌های نوروزی با هماهنگی‌های انجام شده درمانگاه‌های سیار نیز حضور می‌یابند و 17 پست آتش‌نشانی در نقاط مختلف شهر با توجه به تراکم و حجم زائران فعال می‌شوند.

انتهای پیام/2448/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول