اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صنعت، معدن و تجارت کبودراهنگ:

بازار کبودراهنگ در ثبات است

خبرگزاری فارس: رئیس صنعت، معدن و تجارت کبودراهنگ از برگزاری نمایشگاه بهاره از 12 تا 22 اسفند در شهرستان خبر داد و گفت: بازار کبودراهنگ در حال ثبات است.

بازار کبودراهنگ در ثبات است

علی سلطانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری نمایشگاه بهاره از تاریخ 12 تا 22 اسفندماه در شهرستان کبودراهنگ اظهار داشت: این نمایشگاه دارای 50 غرفه است که کالاهای مورد نیاز مردم را با تخفیف پنج تا 15 درصدی عرضه می‌کند.شهروندان می‌توانند کالاهای مورد نیاز خود را از این نمایشگاه خریداری کنند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کبودراهنگ با بیان اینکه بازار کبودراهنگ در ثبات است، ادامه داد: نظارت، بازرسی و برخورد با متخلفان و محتکران با هدف تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش غیر منطقی قیمت‌ها با قدرت و قوت انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه کمبودی در بازار کبودراهنگ وجود ندارد، خاطر نشان کرد: تمام کالاهای مورد نیاز مردم به نسبت کافی در بازار موجود است.

سلطانی ابراز داشت: شهروندان در صورت مشاهده تخلفات صنفی مانند گرانفروشی، احتکار و مواردی از این دست می‌توانند مراتب را به سامانه 124 اعلام کنند.

وی در پایان سخنانش تصریح کرد: بازرسان در اسرع وقت نسبت به بررسی مسائل و مشکلات اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام/89002/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول