اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از گزراندن دوران حبس

جذب نشدن زندانیان در بازار کار معضلی بزرگ است

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری حاجی‌آباد گفت: بسیاری از زندانیان پس از گذران دوران حبس با توجه به سو سابقه‌ای که دارند جذب بازار کار نمی‌شوند که این خود به عنوان معضلی بزرگ به شمار می‌آید.

جذب نشدن زندانیان در بازار کار معضلی بزرگ است

به گزارش خبرگزاری فارس از حاجی‌آباد‌ محمد روح‌الامینی امروز در بازدید از زندان حاجی‌آباد اظهار داشت: وضعیت نگهداری مددجویان و بهداشت اماکن و اندرزگاه‌های زندان بسیار مطلوب است و این اقدامات ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال یکی از مهم‌ترین ارکان اصلاح و تربیت مددجویان است، تصریح کرد: در مجتمع کشاورزی زندان حاجی‌آباد برای تعداد زیادی از مددجویان شغل ایجاد شده که این مهم در بازپروری و خودسازی و همچنین توانمند شدن آنان بسیار تاثیرگذار است.

رئیس دادگستری حاجی‌آباد همچنین در جمع مددجویان حضور یافت و به بررسی مشکلات قضایی آنان پرداخت.

وی ادامه داد: اینکه مددجویان بتوانند در دوران حبس خود به حرفه‌ای مشغول و آن را به طور کامل یاد بگیرند در آینده آنان نقش بسیار مهم و کلیدی دارد.

روح‌الامینی با بیان اینکه فراگیری شغل امید تازه‌ای به زندانیان برای ادامه حیاتی سالم می‌دهد، اضافه کرد: بسیاری از زندانیان پس از گذران دوران حبس با توجه به سو سابقه‌ای که دارند جذب بازار کار نمی‌شوند که این خود به عنوان معضلی بزرگ به شمار می‌آید.

وی بیان کرد: آنان بعد از اینکه در زندان حرفه‌ای را یاد می‌گیرند می‌توانند با استفاده از تسهیلات برای خود شغلی مهیا و به آن مشغول باشند.

رئیس دادگستری حاجی‌آباد گفت: بستر مناسبی برای اصلاح و تربیت مددجویان در زندان حاجی‌آباد فراهم شده است.

انتهای پیام/88002/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول