اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان خبر داد

ادامه تولید نیمه‌صنعتی 7 نانو دارو در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: تولید هفت نانو دارو به صورت نیمه‌صنعتی و آزمایشگاهی در استان زنجان ادامه دارد.

ادامه تولید نیمه‌صنعتی 7 نانو دارو در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رحیم سروری زنجانی ظهر امروز در مراسم افتتاح و کلنگ‏زنی پروژه‏های دانشگاه علوم پزشکی و در جمع مسئولان اظهار داشت: روند رشد نمرات تولید دانش توسط پژوهشگران علوم پزشکی زنجان امیدوارکننده است.

وی با اشاره به اینکه مشارکت اعضای هیئت علمی در پژوهش‎های دانشگاه علوم پزشکی 92 درصد اعلام شده است، خاطرنشان کرد: چاپ مقاله در مجلات معتبر علمی و رشد مقالات منتشر شده با گرایش‎های فناوری نوین از دیگر پیشرفت‏های این دانشگاه به شمار می‏رود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه نخستین مرکز تحقیقات بیماری‏های متابولیک زنجان راه‏اندازی شده است، تصریح کرد: مرکز و پژوهشکده دیگری نیز در استان احداث می‏شود.

*بهره‏برداری از چهار مرکز تحقیقاتی در زنجان

وی با اشاره به بهره‏برداری از چهار مرکز تحقیقاتی در زنجان ادامه داد: دانشکده داروسازی زنجان رتبه پنجم کشوری را در بین 12 دانشکده داروسازی دارد.

سروری با تاکید بر اینکه 12 اختراع به دانشکده داروسازی زنجان تعلق دارد، یادآور شد: بیش از 70 مقاله علمی و پژوهشی نیز در مجلات بین‏المللی به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/73006/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول