اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پیشین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر داد

اجرای بیش از 200 پروژه عمرانی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

خبرگزاری فارس: معاون پیشین توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از اجرای بیش از 200 پروژه عمرانی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر داد.

اجرای بیش از 200 پروژه عمرانی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، جهانگیر شاهینی صبح امروز در آیین معرفی معاون جدید توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: در این مدت که در خدمت همکاران در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بودم خیلی چیزها را فرا گرفتم و اطلاعات خوبی در زمینه‌های مختلف پزشکی کسب کردم.

وی با اشاره به عملکرد خود بیان داشت: کارهایی که انجام شد در قالب بسته‌های مختلف فن‌آوری اطلاعات، درمانی و بهداشتی پیگیری شد و در حال حاضر 210 پروژه در دانشگاه علوم پزشکی در حال اجراست.

وی افزود: برقراری عدالت و نظم کار بسیار دشواری است و اگر براساس ضرورت خواسته‌های بعضی همکاران را نتوانستیم اجابت کنیم، عذرخواهی می‌کنیم.

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز گفت: آموزش کارکنان بسیار مهم است و بعضی ناهنجاری‌ها که وجود دارد نیاز به آموزش دارد و از طرفی ما وظیفه داریم نسبت به مشکلات کارکنان هم‌دردی و همراهی کنیم تا آنان با آرامش بیشتری به ارایه خدمت بپردازند.

حجت‌الاسلام عباس دشتی افزود: اگر به مسائل رفاهی کارکنان نگاه سرمایه‌ای داشته باشیم هیچ‌گاه ضرر نکرده‌ایم.

وی بیان داشت: درست است که محور اصلی دانشگاه دانشجو و اساتید هستند اما کسانی که این فضا را برای دانشجویان و اساتید آماده می‌کنند، کارکنان دانشگاه هستند.

معاون جدید توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز از حسن اعتماد رئیس دانشگاه به خاطر سپردن مسئولیت معاونت توسعه به وی تشکر کرد و گفت: امیدوارم در پیشبرد اهداف دانشگاه با کمک همه معاونت‌ها و همه همکاران موفق باشم.

ایرج بیژنی افزود: شبکه‌های بهداشت و درمان و بیمارستان‌ها هرکدام به عنوان یک مرکز عملیات و اجرا نیاز به توجه ویژه‌ای از ناحیه معاونت توسعه دارند که این امر مدنظر ما خواهد بود.

بیژنی خاطرنشان کرد: برای رسیدن به اهداف دانشگاه فرصت‌های مختلفی در سطح استان وجود دارد که باید از این فرصت‌ها در جهت اهداف سازمانی کمال بهره را برد.

در پایان این مراسم از خدمات جهانگیر شاهینی به وسیله لوح تقدیر و تقدیم هدایا تقدیر شد و طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه، دکتر ایرج بیژنی به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع معرفی شد.

انتهای پیام/66007/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول