اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای چهارمین بار

دانشگاه علوم پزشکی شیراز طرح رویش را اجرا کرد

خبرگزاری فارس: چهارمین طرح رویش دانشگاه علوم پزشکی شیراز ویژه دانشجویان جدیدالورود ترم دو این دانشگاه برگزار شد.

دانشگاه علوم پزشکی شیراز طرح رویش را اجرا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی، دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دانشجویان فعال فرهنگی ورودی مهر 91، تمام دانشجویان جدیدالورود ترم دو این دانشگاه در چهارمین طرح رویش دانشگاه علوم پزشکی شیراز حضور یافتند.

مدیرکل تعالی فرهنگی و فعالیت‌های فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این زمینه اظهار داشت: طرح رویش که یکی از طرح‌های ابتکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز است، در ابتدای هر نیم‌سال تحصیلی و تنها برای دانشجویان جدیدالورود به این دانشگاه انجام می‌پذیرد و در برگزاری یک هفته‌ای این برنامه، دانشجویان با حضور در محل‌های اسکان شبانه‌روزی، آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

مهدی خسروی، آشنایی با آموزه‌های دینی و اخلاق اسلامی، شناخت فرق و ادیان نوظهور و انحرافی، روش‌های زندگی در خوابگاه، آشنایی با محیط علمی دانشگاه، برگزاری حلقه‌های معرفت، شب‌های قرآنی و نیز شیرازگردی و آشنایی با جاذبه‌های فرهنگی و گردشگری این شهر را از جمله این برنامه‌های آموزشی اعلام کرد و افزود: این دانشجویان جدیدالورود که شامل حدود 300 دانشجو هستند، در دو گروه مجزای دختر و پسر در دو اردوگاه مستقر شده و آموزش‌های لازم را دریافت می‌کنند.

وی گفت: هدف از برگزاری این طرح بزرگ که در هر نوبت به چند ماه هماهنگی و پیگیری نیازمند است، ایمن‌سازی جوانان در برابر انحرافات احتمالی و جلوگیری از خروج آنان از مسیر صحیح زندگی و اخلاق اسلامی است.

مراسم افتتاحیه این طرح 28 بهمن ماه سال جاری و با حضور ریاست و معاونان و سایر مدیران و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و در سالن‌های سینا و صدرا برگزار و پس از اتمام مراسم، دانشجویان جدیدالورود به محل‌های اسکان یک هفته‌ای خود هدایت شدند.

دانشجویان جدیدالورود از رشته‌های پزشکی، پرستاری، مامایی، هوشبری و سایر رشته‌های گروه پزشکی این دانشگاه هستند.

انتهای پیام/2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول