اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه آزاد ‌زنجان:

تبیین جایگاه رهبری در بین نسل جوان مهم است

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت: تبیین جایگاه رهبری در بین نسل جوان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

تبیین جایگاه رهبری در بین نسل جوان مهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عنایت‏الله شامی شامگاه چهارشنبه در بازدید استاندار از دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان سعی در حفظ شان و جایگاه ولایت در بین اقشار مختلف جامعه دارد.

وی با تاکید بر اینکه شان و جایگاه مقام عظمای ولایت در جامعه از جمله بین نسل جدید از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، ‌خاطرنشان کرد: جایگاه رهبری باید در بین نسل جوان تبیین شود.

*ولایت فقیه نعمت بزرگی برای ملت ایران

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان تصریح کرد: بر اساس بیانات اخیر مقام معظم رهبری امروز جامعه ایران نیاز به یک آرامش روانی دارد.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان با تلاش و همکاری باید آرامش مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی را در جامعه ایجاد کنند، اضافه کرد: در زمینه دفتر نمایندگی ولی‌فقیه نیز در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان اقداماتی را انجام می‏دهد.

*انس و الفت بین مسئولان سبب ترویج علم است

حجت‏الاسلام شامی با تاکید بر اینکه انس و الفت بین مسئولان سبب ترویج بیشتر علم می‏شود، ادامه داد: این امر همچنین سبب اجرای برنامه‏ها و اقداماتی در راستای تحصیل شده است.

انتهای پیام/73006/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول