اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه خاتم‌الانبیاء عسلویه:

تبعیت از ولایت فقیه رمز اعتلای ایران اسلامی است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه خاتم‌الانبیاء عسلویه گفت: تبعیت از ولایت فقیه رمز اعتلای ایران اسلامی است و همه موظف هستیم با وحدت و اتحاد برای پیشرفت کشور گام برداریم.

تبعیت از ولایت فقیه رمز اعتلای ایران اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حجت‌الاسلام سید زین‌العابدین رضوی در آیین تودیع و معارفه فرمانده بسیج پارس جنوبی اظهار داشت: نظام اسلامی امروز در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و هر روز شاهد موفقیت بیشتر نظام هستیم.

وی به نقش بسیج در موفقیت‌های نظام اشاره کرد و افزود: بسیج در همه عرصه‌ها حضوری ارزشمند دارد و چه در دوران دفاع مقدس و چه در عرصه سازندگی و آبادانی کشور بسیجیان پیشتاز بوده‌اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه خاتم‌الانبیاء عسلویه با بیان وظایف بسیج در دفاع از ارزش‌های اسلامی خاطر نشان کرد: بسیجیان پرتلاش این سرزمین با توکل به خداوند متعال و پرهیز از غرورهای کاذب ناشی از پست و مقام‌های دنیوی در پرتو توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهبری حضرت امام خامنه‌ای مشغول تلاش و کوشش برای توسعه و اعتلای نام ایران اسلامی در تمامی عرصه‌ها هستند.

رضوی تصریح کرد: امروز همه مسئولان باید با اتحاد، انسجام، وحدت و همدلی برای گسترش فعالیت‌های دینی و فرهنگی در جامعه تلاش کنند.

وی اضافه کرد: تبعیت از ولایت فقیه رمز اعتلای ایران اسلامی است و همه موظف هستیم با وحدت و اتحاد برای پیشرفت کشور گام برداریم.

فرمانده سابق حوزه مقاومت بسیج حضرت سیدالشهداء(ع) منطقه ویژه پارس نیز اظهار داشت: افتخار می‌کنم که به عنوان یک سرباز همواره در خدمت بسیج و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشم.

محمد شهسواری گفت: از همراهی بسیجیان پرتلاش و صنعتگران و متخصصان صنعت نفت شاغل در پایتخت انرژی کشور و به‌ویژه مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس با فعالیت‌های بسیج در مدت زمان حضور اینجانب تقدیر و تشکر می‌کنم.

سید محمدتقی علوی، سرپرست جدید حوزه مقاومت حضرت سیدالشهداء منطقه ویژه پارس نیز در این مراسم در سخنانی به تشریح برنامه‌ها و اولویت‌های کاری خود پرداخت.

در پایان مراسم، حکم محمدتقی علوی به عنوان سرپرست فرمانده بسیج حوزه مقاومت حضرت سیدالشهدا(ع) قرائت شد و با اهداء لوح سپاس از مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس، فرمانده سابق حوزه مقاومت و سایر مسئولان و دست‌اندرکاران بسیجی تقدیر و تشکر به‌عمل آمد.

انتهای پیام/2451/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول