اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بشرویه:

تبعیت از ولایت فقیه رمز به تعالی رساندن نظام و انقلاب است

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بشرویه گفت: رمز موفقیت و دستیابی به اهداف متعالی و به تعالی رساندن نظام و انقلاب اسلامی تبعیت محض از ولایت فقیه و حضور همیشگی در صحنه است.

تبعیت از ولایت فقیه رمز به تعالی رساندن نظام و انقلاب است

حجت‌الاسلام رضا بهشتی‌فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه با اشاره به سخنان ارزشمند مقام معظم رهبری در دیدار با مردم تبریز اظهار کرد: نکات مهمی که رهبر معظم انقلاب در ارتباط با مذاکره با آمریکا و اختلافات بین سران دو قوه بیان کردند آرام‌بخش و امیدوار‌کننده بود که اگر مسئولان به این رهنمودها عمل کنند بی‌شک راهگشای بسیاری از مشکلات جامعه می‌شود.

وی ادامه داد: این لطف الهی نصیب ملت ایران شده که رهبری فرزانه در هر برهه از زمان قبل از همه نقشه و طراحی دشمن را تشخیص داده و با قدرت تیزبینی بالا به شبهات پاسخ می‌دهند.

تسلیم شدن مردم هدف اصلی دشمن از تحریم‌ها است

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بشرویه افزود: معظم‌له در تشریح رابطه آمریکا با ایران عنوان کردند که حرف و عمل دولت آمریکا غیرمنطقی است و با تناقض‌هایی که بین حرف و کارشان وجود دارد سعی دارند تا با کشاندن ایران بر سر میز مذاکره و تداوم تحریم‌های فلج‌کننده ملت ایران را وادار به تسلیم کنند.

بهشتی‌فر تصریح کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری هدف از تحریم‌ها تحت فشار قرار دادن قدرت اقتصادی مردم و در نهایت جدا کردن ملت ایران از نظام اسلامی است.

وی با اشاره به حوادث اخیر مجلس و اختلاف نظر بین مسئولان عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب خطاب به مسئولان و سران قوای نظام بر کنار گذاشتن اختلافات، پرهیز از ایجاد فضای تنشی در جامعه و مبارزه با مفاسد اقتصادی رهنمودهایی را بیان کردند.

ولایت فقیه رکن رکین نظام دینی است

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بشرویه گفت: اینک مسئولان نظام وظیفه دارند تا ضمن پایبندی به رهنمودهای مقام معظم رهبری با برنامه‌ریزی بر رفع مشکلات اقتصادی مردم تمرکز کرده و ثبات اقتصادی را بر کشور حاکم سازند.

بهشتی‌فر ولایت فقیه را رکن رکین نظام دینی و حاکمیت اسلامی دانست و ادامه داد: از دیرباز تاکنون نقش و جایگاه ولایت فقیه و ولایت‌مداری ملت ایران دشمنان را به وحشت انداخته است.

وی با بیان اینکه در ولایت فقیه رأس نظام اسلامی است، اظهار کرد: تبعیت محض از فرمایشات معظم‌له وظیفه و تکلیف شرعی است.

تعالی نظام و انقلاب در گرو تبعیت از ولایت فقیه است

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بشرویه افزود: دشمنان اسلام و قرآن از گذشته و حال توطئه‌ها و مکرهای زیادی را به کار گرفتند تا نظام اسلامی به ویژه جایگاه ولایت فقیه را در بین مردم و اذهان عمومی دنیا ناکارآمد نشان دهند ولی هر بار با تدابیر رهبری و ولایت‌مداری و حضور در صحنه ملت این توطئه و مکرها به سمت خود دشمنان برگشت داده شده است.

بهشتی‌فر اضافه کرد: باید بدانیم که رمز موفقیت و دستیابی به اهداف متعالی و به تعالی رساندن نظام و انقلاب اسلامی تبعیت محض از ولایت فقیه و حضور همیشگی در صحنه است که آحاد مردم به ویژه مسئولان باید به این مهم توجه ویژه داشته و آن را در کردار خود عملی سازند.

ولایت‌مداری ملت نظام اسلامی را تثبیت و بیمه می‌کند

وی گفت: بقا و تثبیت نظام و انقلاب با ولایت‌مداری و ولایت‌مدار ماندن تضمین و محقق می‌شود و اگر این شاخصه مدنظر همگان باشد بدنه نظام اسلامی همانند گذشته بیمه و از گزند دسیسه‌های دشمن در امان می‌ماند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بشرویه متذکر شد: برای هدایت شدن از گمراهی به صراط مستقیم و کسب خیر و سعادت در دنیا و آخرت باید ولایت‌مدار ماند و تبعیت محض از امام زمان خود داشت.

انتهای پیام/69006/و40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول