اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان گناباد:

ولایت فقیه بزرگترین نعمت جمهوری اسلامی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گناباد گفت: بزرگترین نعمت جمهوری اسلامی ولایت فقیه است که امروز دشمنان را به زانو درآورده و با هر ترفندی که وارد عمل شدند شکست خوردند.

ولایت فقیه بزرگترین نعمت جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، محمد صفایی ظهر امروز در گفتمان سیاسی که با حضور دانش‌آموزان دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی در محل سالن شهید کفایی برگزار شد اظهار داشت: بعد از جنگ جهانی دوم دو گونه نظام سرمایه‌داری و سوسیالیستی بر دنیا حاکم شدند که هر دو مادی بودند.

وی افزود: این کشورها قدرت را به دست گرفتند و بر این مبنا ساختار حقوقی تعریف نمودند که پنج کشور پیروز و قدرتمند یک امتیاز ویژه دارد.

صفایی ادامه داد: در همین موقع انقلابی بنام قانون معنوی شکل گرفت که برای انسان علاوه بر نیاز مادی، نیاز معنوی نیز تعریف می‌کرد، لذا شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی مطرح شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: امام راحل تئوری در آن زمان ارائه نمودند که هر ملتی اراده کند و با اتکاء به خدا بایستد، هیچ قدرت مادی توان مقابله با آن را ندارد.

وی افزود: مدتی بعد از ارائه این تئوری، رژیم شاهنشاهی در مقابل مردم و ایمان راسخ آنها شکست خورد و انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام (ره) شکل گرفت که امروز این امانت ارزشمند و گرانقدر باید حفظ و به نسل‎های آینده سپرده شود.

صفایی خاطر نشان ساخت: بزرگترین نعمت جمهوری اسلامی ولایت فقیه است که امروز دشمنان را به زانو درآورده و با هر ترفندی که وارد عمل شدند شکست خوردند.

انتهای پیام/70005/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول