اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قلعه‌گنج:

بستر مناسب ازدواج آسان جوانان فراهم شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه قلعه‌گنج گفت: افرادی که دغدغه دین دارند، برای تثبیت و جا انداختن این فرهنگ و سنت حسنه تلاش کنند تا بستر مناسبی برای ازدواج آسان جوانان فراهم شود.

بستر مناسب ازدواج آسان جوانان فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، حجت‌الاسلام احمد نجنو در آیین ازدواج آسان یک زوج قلعه‌گنجی در راستای ترویج ازدواج آسان اظهار داشت: یکی از بدعت‌هایی که در بسیاری از مناطق ما رواج پیدا کرده و باید همه ما و مردم کمک کنیم، آن را از بین ببریم، اسراف و ریخت و پاش‌های اضافی است که در مراسم ازدواج انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: امروز لازم است ما لبیک دوباره به فرامین رهبر معظم انقلاب بگوییم، به ویژه در این برهه از زمان که اقتصاد مقاومتی را مطرح فرمودند و این مسئله یعنی مبارزه با اسراف و تبذیر که یکی از مصادیق اقتصاد مقاومتی است.

نجنو بیان کرد: با آسان برگزار کردن این مراسم از حواشی گناه هم دور می‌شویم، لذا تأکید می‌شود که مردم مانند این جشن، ازدواج آسان را برگزار کنند، هر چند که از تمکن مالی خوبی برخوردار هستند و می‌توانستند، جشن مفصل و پرزرق و برق را برپا کنند.

وی با بیان اینکه باید سنت حسنه ازدواج آسان را در جامعه گسترش دهیم، گفت: امیدواریم که جوانان و افرادی که دغدغه دین دارند، برای تثبیت و جا انداختن این فرهنگ و سنت حسنه تلاش کنند تا بستر مناسبی برای ازدواج آسان جوانان فراهم شود.

انتهای پیام/80004/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول