اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور جوان فرماندار محمودآباد:

ازدواج، اشتغال و مسکن بیشترین دغدغه جوانان است

خبرگزاری فارس: مشاور جوان فرماندار و رئیس حوزه مشاوران جوان محمودآباد سه موضوع ازدواج، اشتغال و مسکن را از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دانست و اذعان داشت: مشاوران جوان وکیل مدافع جوانان هستند.

ازدواج، اشتغال و مسکن بیشترین دغدغه جوانان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، صبح امروز چهارمین جلسه شورای اداری جوانان در محل سالن کنفرانس فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

مشاور جوان فرماندار محمودآباد در این نشست با گرامیداشت یاد امام راحل اذعان داشت: امام امت در سال 57 جوانان را باور کرد و امروز با رشادت‌های جوانان در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی است که ما 34 سال از عمر انقلاب را پشت سر گذاشته‌ایم.

محمد محتاطی با ارائه گزارش جامع اقدامات حوزه مشاوران جوان شهرستان طی یک سال گذشته ابراز داشت: با همراهی مدیران شهرستان شاهد انتصاب مشاوران جوان در همه ادارات شهرستان هستیم و هدف از انتصاب مشاوران جوان القای روحیه جوانی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های جوانان در ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان و همچنین تحول در عرصه مدیریت و تربیت نسل مدیران انقلابی آینده است. 

رئیس حوزه مشاوران جوان محمودآباد هدف از برگزاری جلسات شورای اداری را پیگیری مشکلات جوانان، آموزش مدیریت و توانمندسازی مشاوران جوان و آشنایی فرماندار جدید با دیدگاه‌های جوانان شهرستان دانست و گفت: مشاوران جوان باید وکیل مدافع جوانان باشند و تمام همت خود را در کاهش مشکلات جوانان به‌کار گیرند.

وی با اشاره به اهمیت مرتفع کردن مشکلات جوانان خاطر نشان کرد: دغدغه‌های جوانان شهرستان محمودآباد شامل اشتغال، ازدواج و مسکن و همچنین نبود سرگرمی و فعالیت‌های فوق‌برنامه است و اعتیاد به عنوان یکی از خطرات جدی جوانان محسوب می‌شود.

محتاطی در پایان یادآور شد: ما در حوزه مشاوران جوان قصد موازی‌کاری با اداره ورزش و جوانان را نداریم و با همراهی و همدلی همه مدیران شهرستان تمام تلاش خود را در جهت کاهش مشکلات جوانان به کار می‌گیریم.

انتهای پیام/86013/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول