اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مشارکت دستگاه‌های فرهنگی

نمایشگاه جامع ازدواج در بندرعباس برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل ارشاد هرمزگان گفت: نمایشگاه جامع هرمزگان از 9 اسفند ماه با مشارکت دستگاه‌های فرهنگی استان برپا می‌شود.

نمایشگاه جامع ازدواج در بندرعباس برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام و‌المسلمین حسین مرشدی که در جلسه کمیته فرهنگ و پژوهش نمایشگاه جامع ازدواج سخن می‌گفت ضمن تأکید بر اثرگذار بودن برنامه‌ها اظهار داشت: حوزه فرهنگ همچون جنگلی است که شاخ و برگ‌های بسیار دارد که برخی دارای ثمری زودرس و برخی دیگر دیررس است و برگزاری نمایشگاه جامع ازدواج از جمله فعالیت‌هایی است که تأثیرات زودبازده و اثرگذار دارد.

وی خاطرنشان کرد: اکثر مخاطبان این نمایشگاه یقیناً جوانانی هستند که در آغاز زندگی مشترک قرار دارند و ضروری است برنامه‌ها به گونه‌ای تدارک دیده شود که نیاز آنها را برآورده سازد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان بیان داشت: کار در حوزه فرهنگ باید توأم با مطالعه و برنامه‌ریزی باشد و به همه زوایای یک موضوع به صورت جامع و کامل توجه شود؛ در آن صورت است که هدف و ایده آل مورد نظر به دست می‌آید.

مرشدی اضافه کرد: با توجه به گستردگی مخاطبان فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی؛ ضروری است در اجرای برنامه‌ها به ویژه بخش نمایشگاهی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های تمام ادارات و سازمان‌های فرهنگی استفاده شود.

وی یادآور شد: برگزاری مطلوب نمایشگاه جامع ازدواج می‌تواند بستر مناسبی برای سایر فعالیت‌های فرهنگی و هنری در جامعه ایجاد کند زیرا بنیان نظام اجتماعی اسلامی بر اساس خانواده‌ها با معیارهای دینی شکل گرفته است و اگر این پایه اصلی به درستی کار گذاشته شود بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

نمایشگاه جامع ازدواج 9 تا 12 اسفندماه در محل پارک دولت بندرعباس با مشارکت و همکاری دستگاه‌های فرهنگی استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/88007/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول