اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قائمشهر خبر داد

سنگ‌اندازی برخی بانک‌ها در ارائه تسهیلات ازدواج

خبرگزاری فارس: فرماندار قائمشهر با اشاره به سنگ‌اندازی برخی از بانک‌ها در مسیر ارائه تسهیلات بانکی برای ازدواج جوانان گفت: تخلف بانکی در این بخش را پیگیری می‌کنم.

سنگ‌اندازی برخی بانک‌ها در ارائه تسهیلات ازدواج

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، علی پیرفلک بعدازظهر امروز در نخستین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان قائمشهر اظهار داشت: هرگونه تخلف بانکی در این بخش را پیگیری می‌کنم و از طریق مسئولان استانی و ملی با این تخلفات بانکی که موجب سرخوردگی و عدم گرایش جوانان به ازدواج می‌شود، برخوردهای قانونی انجام می‌شود.

رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان قائمشهر با تأکید بر نگاه ویژه دین اسلام به جوانان خاطرنشان کرد: جوانان کشور بسیجیانی خوش‌فکر، نستوه و سیاست‌مدارانی قوی هستند که با تأسی از فرهنگ عاشورایی به بالاترین مدارج علمی، فناوری، پزشکی و دفاعی دست یافتند.

وی تصریح کرد: اگر هنوز اندکی نگاه غرب‌گرایانه در جامعه وجود دارد به موجب تلقین و تزریق افکار نادرستی است که دشمنان این نظام در کشور رواج دادند.

پیرفلک با اشاره به نگاه ویژه دولت‌مردان به جوانان و تشکیل وزارتخانه ورزش و جوانان عنوان کرد: جوانان کشور ما ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بسیاری دارند و باید با برنامه‌ریزی برای حل دغدغه‌های این قشر تلاش شود.

وی، بررسی چهار محور اساسی ازدواج، تحصیل، مسکن و ازدواج را از مهم‌ترین علل تشکیل ستاد نام برد و افزود: در دولت نهم و دهم در زمینه مسکن اقدامات شایسته‌ای انجام شد، به طوری که قیمت فعلی مسکن با قیمت سال‌های قبل از شکل‌گیری این دولت برابری می‌کند.  

فرماندار قائمشهر با اشاره به اینکه یک پنجم جمعیت شهرستان را دانش‌آموزان تشکیل می‌دهند، تأکید کرد: ساماندهی این میزان جمعیت جوان نیازمند فکر درست و برنامه‌ریزی مناسب است که اگر اغفالی در این حوزه صورت گرفت، اتهامی به جوانان وارد نیست؛ بلکه باید دست‌اندرکاران امور جوانان پاسخگوی بی‌توجهی‌ها و غفلت‌های خود باشند.

پیرفلک، لزوم استفاده از نیروی جوان در ادارات و ظرفیت بخش خصوصی را مورد تأکید قرار داد و یادآور شد: جلسات این ستاد از سال آینده به صورت ماهانه برگزار می‌شود و برای بررسی کارشناسانه‌تر از اساتید و نخبگان مذهبی، ورزشی و علمی دانشگاه‌ها در این جلسات استفاده می‌شود.

وی با اشاره به سنگ‌اندازی برخی از بانک‌ها در مسیر ارائه تسهیلات بانکی برای ازدواج جوانان ابراز داشت: هرگونه تخلف بانکی در این بخش را شخصاً پیگیری می‌کنم و از طریق مسئولان استانی و ملی با این تخلفات بانکی که موجب سرخوردگی و عدم گرایش جوانان به ازدواج می‌شود، برخوردهای قانونی انجام می‌شود.

انتهای پیام/86008/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول