اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی آبیک بیان کرد

رفتار مناسب مسئولان هیئت‌ها عاملی برای جذب جوانان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک گفت: رفتار مناسب مسئولان هیئت‌ها عاملی برای جذب جوانان به دین اسلام محسوب می‌شود.

رفتار مناسب مسئولان هیئت‌ها عاملی برای جذب جوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌الاسلام سید جلال حسینی در گفتمان دینی با عنوان «سبک زندگی اسلامی» در جمع هیئت‌های مذهبی بانوان شهرستان آبیک در سالن اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان گفت: برخی هیئت‌های مذهبی نباید جاهلانه و ناآگاهانه مطالب و مسایل شرعی را اشتباه به سمع و نظر مخاطبان خود برسانند، بلکه باید از روی رساله علمیه مراجع عظام تقلید احکام شرعی را درست برای مخاطبان خود بیان کنند.

وی بر پرهیز استفاده از بلندگو در جلسات خانگی از سوی هیئت‌های مذهبی بانوان تأکید کرد و افزود: بانوان باید احتیاط کنند و نباید برای قرائت دعا، قرآن کریم و روضه از بلندگو در جلسات خانگی استفاده کنند.

این مسئول ادامه داد: با توجه به اینکه هیئت‌های مذهبی افراد زیادی را زیر پوشش دارند و مخاطبان بسیاری دارند رسالت خطیری برعهده‌شان نهاده شده که باید به نحو احسن به وظایفشان عمل کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک خاطر نشان کرد: مسئولان هیئت‌های مذهبی باید رفتار، کردار، گفتار، ظاهر و باطنشان اسلامی و رنگ دینی داشته باشد تا بتوانند اقشار مختلف جامعه از آنان الگو بگیرند.

حسینی اضافه کرد: هیئت‌های مذهبی که به عنوان مبلغ دینی محسوب می‌شوند طبق فرمایش امام صادق (ع) باید ظاهری آراسته داشته باشند، شنونده خوبی برای مخاطبان باشند و همچنین به مخاطبان پاسخ‌های درست ارائه دهند.

وی تصریح کرد: اگر مسئولان هیئت‌های مذهبی بخواهند مطالبی را به مخاطبان ارائه دهند باید با دقت لازم و توجه بیشتر و بیانی زیبا و دلنشین بیان کنند تا تأثیرگذاری مطلوب را داشته باشد.

این مسئول بر ترویج سبک زندگی اسلامی در بین مخاطبان از سوی مسئولان هیئت‌های مذهبی در جلسات خانگی تأ‌کید کرد.

انتهای پیام/77006/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول