اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز:

الگوی تربیتی نوجوانان و جوانان باید اسلامی و دینی باشد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی،‌ انتظامی و اجتماعی استاندار البرز گفت: الگوی تربیتی نوجوانان و جوانان باید اسلامی و دینی باشد.

الگوی تربیتی نوجوانان و جوانان باید اسلامی و دینی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، ناصر رجبی ظهر امروز در جمع مربیان پرورشی این شهرستان اظهار داشت: برنامه‌های پرورشی مدارس باید بر اساس آموزه‌های دینی و اسلامی باشد تا نسل امروز با این آموزه‌ها انس بگیرند و در زندگی خود به کار بندند.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن در نظر دارد تا سبک زندگی و الگوی تربیتی اسلامی را با تغییراتی مواجه کند افزود: لازم است تا با اجرای برنامه‌های فرهنگی و آگاه کردن ذهن و افکار دانش‌آموزان آنان را نسبت به اهداف شوم دشمنان آگاه کرده و فرهنگ غلط آنان را از ذهن‌ها دور سازیم.

این مسئول با بیان اینکه مهم‌ترین وظیفه معلمان به ویژه مربیان پرورشی آگاه کردن دانش‌آموزان نسبت به دسایس دشمنان است گفت: نسل امروز را باید با روش‌های دینی و اسلامی مأنوس کرد و الگوها و فرهنگ درست ایرانی اسلامی را به آنان یاد داد.

رجبی تأکید کرد: در تمام طول سال باید به موضوع تربیتی دانش‌آموزان توجه کنیم و توجه به مقوله تربیت اسلامی نباید به هفته تربیت اسلامی و امور تربیتی محدود شود.

وی آشنا کردن دانش‌آموزان با مفاهیم قرآنی و کتاب آسمانی را راهکاری اساسی در راستای تحقق اهداف عنوان کرد و افزود: کسی که اهل قرآن و فروتنی باشد از گزندها و بسیاری از آسیب‌ها در امان خواهد ماند.

رجبی گفت: نباید اجازه دهیم که فرهنگ غلط و باورهای نادرست غربی در ذهن جوانان و نوجوانان ما رخنه کند لذا باید با نشست‌های فرهنگی و اجرای برنامه‌های فرهنگی این مهم را در بین آنان ترویج دهیم.

انتهای پیام/2302/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول