اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی تأکید کرد

ضرورت تقویت شبکه‌های فرهنگی جوانان با همکاری نهادها

خبرگزاری فارس: معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: تقویت شبکه‌های فرهنگی جوانان با همکاری نهادها و ارگان‌های دولتی و خصوصی امری ضروری است.

ضرورت تقویت شبکه‌های فرهنگی جوانان با همکاری نهادها

علی احمدزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: نبود برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت، جوانان را در این بخش با خلأهای بسیاری روبرو کرده است که با وجود اهمیت موضوع، تاکنون هیچ اقدامی در این ارتباط از سوی دستگاه‌های متولی انجام نشده است.

وی با بیان اینکه قوانین و دستورالعمل‌های اداری مهم‌ترین مانع همکاری متقابل نهادهای متولی غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان است، ادامه داد: موازی‌کاری دستگاه‌ها در اجرای طرح‌های اوقات فراغت جوانان از دیگر مشکلات این حوزه است که باید با ایجاد ستاد مرکزی برای رفع موازی‌کاری‌ها و اجرای برنامه‌ها به صورت متمرکز و به ‌صرفه اقدام شود.

احمدزاده همچنین تقویت شبکه‌های فرهنگی جوانان با همکاری سایر نهادها و ارگان‌های دولتی و خصوصی را ضروری دانست.

وی با انتقاد از بی‌توجهی سازمان‌ها و نهادهای دیگر از برنامه‌های جمعیت هلال احمر استان، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون این سازمان با کمبود امکانات ورزشی و اردوگاهی در برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت مواجه است و به دلیل اجاره بهای بالا استفاده از ظرفیت‌های سازمان‌های دیگر نیز امکان‌پذیر نیست.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان با بیان اینکه بخش اعظم بودجه طرح‌های اوقات فراغت برای اجاره اماکن ورزشی، اردوگاهی و سالن‌های آموزشی هزینه می‌شود، اظهار داشت: در صورت همکاری سایر ادارات می‌توان از این میزان اعتبار برای ارتقای سطح کیفی و کمی برنامه‌ها بهره‌مند شد.

انتهای پیام/61012/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول