اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار محلات:

600 نفر از جوانان محلاتی به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان محلات از اعزام 600 نفر از جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور خبر داد.

600 نفر از جوانان محلاتی به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند

غلامعلی یارمحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در نیمه دوم اسفند 300 نفر و در ایام نوروز نیز همین تعداد نفر از جوانان این شهرستان در قالب کاروان‌های راهیان نور عازم مناطق عملیاتی می‌شوند.

وی تصریح کرد: اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی با هدف آشنایی نسل سوم و چهارم انقلاب با واقعیت‌های دوران هشت سال ایستادگی و مقاومت انجام می‌شود.

فرماندار محلات برگزاری این اردوها را موجب آشنایی هر چه بیشتر جوانان با رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در طول دوران جنگ دانست و ادامه داد: اعزام جوانان به مناطق عملیاتی نقش بسیار موثری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان دارد.

یارمحمدی اظهار کرد: در شرایطی که دشمن می‌کوشد از طریق جنگ نرم باورهای جوانان را دستخوش تغییر کرده و اعتقادات آنان را تغییر دهد توجه به این حرکت فرهنگی می‌تواند موجب نقش بر آب شدن تمام تلاش‌های دشمنان شود.

انتهای پیام/87005/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول