اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از مراسم گرامیداشت شهدای علمی در ‌اردبیل‌

پدر شهید احمدی‌روشن: توطئه دشمنان با خون جوانان ایرانی خنثی می‌شود‌

خبرگزاری فارس: پدر شهید مصطفی احمدی‌روشن گفت: گرایش و تغییر رشته شش هزار دانشجوی ایران برای ادامه تحصیل در رشته فیزیک هسته‌ای پیام بزرگ دانشمندان هسته‌ای ایران است که جان دادند تا این حرکت ماندگار بماند.

پدر شهید احمدی‌روشن: توطئه دشمنان با خون جوانان ایرانی خنثی می‌شود‌

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رحیم احمدی‌روشن عصر امروز در مراسم گرامیداشت شهدای علمی در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار داشت: شهدایی همچون مصطفی احمدی‌روشن و ده‌ها دانشمند ترور شده ایران جان پاکشان را تقدیم این انقلاب و ارزش‌های متعالی آن کردند تا اقتدار و عظمت این نظام پا بر جا بماند و صدمه و لطمه‌ای به جایگاه ولایت فقیه و دستاوردهای شهدا و خانواده‌های آنها وارد نشود.

وی تصریح کرد:‌همه ما خاک پای فرزندان رشید این سرزمین شهدای والامقام هستیم که در ولایتمداری و مطیع امر رهبری بودن بی‌صبرانه جان دادند و خودشان را تقدیم آرمانی کردند که اسلام و حقانیت آن اصل بی‌بدیل است.

احمدی‌روشن خاطر نشان کرد: بعد از شهادت مصطفی بخشی از دانشجویان در حدود شش هزار نفر تقاضای تغییر رشته برای تحصیل در فیزیک هسته‌ای دادند که پیام بزرگ این حرکت آن بود که این ملت هرگز قصد فرار و کوتاه آمدن از آرمان خود در برابر جبهه استکبار را ندارند بلکه آماده هستند تمام سرمایه‌های خود را فدا کنند تا اسلام و محوریت آن ولایت فقیه باقی بماند.

‌پدر شهید احمدی‌روشن اضافه کرد: بیش از یک دهه است که دشمن بعد از دستیابی دانشمندان جوان این ملت به فناوری‌های جدید هر روز در فکر توطئه و شیطنتی است تا در پیش پای آنها سنگ‌اندازی کند اما از این حقیقت غفلت کرده ‌که ملت ایران مصمم در حرکتی است که ماندگاری و جاودانگی آن زبانزد عام و خاص است.

وی در ادامه بیان کرد: ما همان طوری که از جنگ، ترورها، تهدیدها و گستاخی رسانه‌ای و فرهنگی غرب به سلامت عبور کردیم از تحریم‌های اقتصادی نیز با هدایت‌گری‌ها و درایت مقام معظم رهبری عبور می‌کنیم و دشمن را در رسیدن به هدف سخیف و بی‌نتیجه‌اش ناکام می‌گذاریم.

احمدی‌روشن یادآور شد: امروز اقتدار این کشور مرهون حضور آحاد مردم در صحنه است و این حضور همچنان بالندگی‌ها، قدرت و صلابت ما را دوچندان می‌کند.

وی در ادامه سخنان خود گفت: دشمن به خوبی فهمیده است که نمی‌تواند این ملت را به زانو درآورد به همین خاطر توان علمی و قدرت برتر ما را هدف‌گیری کرده تا از این طریق ضربه به این نظام و بنیان‌های مستحکم آن وارد کند اما قطعاً تلاشش بی‌نتیجه و بی‌ثمر می‌باشد.

احمدی‌روشن حضور جوانان در سنگر دانشگاه‌ها و مراکز علمی را پیام روشنی برای خنثی شدن این تفکر غلط و بی‌نتیجه توصیف کرد و افزود: ما باید پرتوان‌تر و با قدرت مضاعف‌تر در صحنه حاضر باشیم و اجازه ندهیم دشمنان و ایادی نظام کفر بخواهند جمهوری اسلامی ایران را میدان تاخت و تاز اعمال بی‌سرانجام خود قرار دهند.

وی تصریح کرد:‌ کشور ما قطعاً در یک برنامه و دورخیز واقعی به یک قدرت اقتصادی بی‌بدیل تبدیل می‌شود و دشمن با آگاهی از این مسئله سعی می‌کند به هر نحوه ممکن در حرکت این ملت سستی و کاهلی ایجاد کند.

انتهای پیام/62001/ش40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول