اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش عشایر سیستان و بلوچستان:

خودباوری رمز موفقیت جوانان ایران اسلامی است

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش عشایر سیستان و بلوچستان گفت: خودباوری جوانان ایران اسلامی، رمز موفقیت و دستیابی به فناوری‌های روز دنیا است.

خودباوری رمز موفقیت جوانان ایران اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، آزاد رئیسی با اشاره به نقش و جایگاه جوانان در فرهنگ، اقتصاد، دانش و سیاست کشور اظهار داشت: تعلیم و هدایت جوانان به سوی تعالی علم و دانش روز جهان از برنامه‌ها و اهداف کلان نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: خودباوری جوانان ایران اسلامی، رمز موفقیت و دستیابی به فناوری‌های روز دنیا است که امروزه همه را حیرت‌زده خود کرده است.

رئیس آموزش و پرورش عشایر سیستان و بلوچستان بیان داشت: بیش از 70 نفر از جوانان فرهنگی آموزش و پرورش عشایر استان در سومین اجلاس جوانان ایران اسلامی در شهرستان بندرعباس شرکت کردند.

رئیسی گفت: در حاشیه برگزاری این اجلاس نیز نمایشگاهی از زندگی عشایری، صنایع دستی، لباس‌های بومی محلی برپا شده بود که مورد بازدید رئیس جمهور قرار گرفت.

وی همچنین از اعزام 80 نفر از فرهنگیان عشایر به بیستمین دوره آموزشی معلمان که در مجتمع یاوران حضرت مهدی (عج) استان قم برگزار خواهد شد، خبر داد.

انتهای پیام/75002/ت/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول