اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کشتی مازندران:

مازندران میزبان انتخابی کشتی تیم ملی جوانان شد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کشتی مازندران از میزبانی رستمکلا در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جوانان کشور انتخابی تیم ملی خبر داد.

مازندران میزبان انتخابی کشتی تیم ملی جوانان شد

غلامرضا نوری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری از میزبانی رستمکلا در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جوانان کشور انتخابی تیم ملی خبر داد و گفت: در این مسابقات کشتی‌گیران برتر جوان کشور روزهای 13 تا 15 اسفند به میزبانی رستمکلا در سالن ورزشی حضرت امام رضا(ع) رقابت خواهند کرد.

وی افزود: این مسابقات که حکم انتخابی تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشور را نیز دارد بیش از 200 کشتی‌گیر جوان برای پوشیدن دوبنده تیم ملی به روی تشک می‌روند.

دبیر هیئت کشتی مازندران با اشاره به حضور کادر فنی فدراسیون در این مسابقات گفت: مربیان تیم ملی نیز برای شناسایی و معرفی نفرات برتر در سالن ورزشی رستمکلا حضور می‌یابند.

نوری زاده تصریح کرد: کشتی‌گیران جوان کشورمان به منظور آمادگی بیشتر در رقابت‌های جهانی جوانان که سال آینده برگزار می‌شود، آماده می‌شوند.

دبیر هیئت کشتی مازندران در ادامه در مورد عملکرد کشتی‌گیران مازندرانی در جام جهانی 2013 در تهران ابراز داشت: فدراسیون و مربیان تیم ملی از عملکرد کشتی‌گیران آزادکار و فرنگی کار مازندرانی در رقابت‌های جام جهانی تهران ابراز خرسندی و تشکر کردند.

وی در پایان با تبریک قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد و نایب قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در جام جهانی 2013  تهران اظهار داشت: تماشاگران خونگرم ایرانی به ویژه مازندرانی با تشویق گسترده خود در موفقیت کشتی‌گیران نقش بسزایی داشتند.

انتهای پیام/86005/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول