اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسلامشهر:

دهیاران برای توسعه خدمات در روستاها تلاش خود را دو چندان کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اسلامشهر بر توسعه خدمات در روستاها تأکید کرد و گفت: دهیاران تلاش خود را برای توسعه انواع خدمات در روستاها دو چندان کنند.

دهیاران برای توسعه خدمات در روستاها تلاش خود را دو چندان کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، غلامحسین آرام عصر امروز در مراسم معرفی دهیار جدید روستای ایرین اظهار داشت: توسعه خدمات‌رسانی در روستاها یکی از مهمترین اقداماتی است که باید توسط دهیاران انجام شود.

وی رفع مشکلات و کمبودها و همچنین توسعه خدمات‌رسانی به مردم در روستاها را مهم ارزیابی کرد و افزود: روستاییان نباید با مشکلات و کمبود مواجه باشند چراکه همین عوامل، مهاجرت روستاییان به شهرها را گسترش می‌دهد.

آرام با بیان اینکه اگر مشکلات روستاییان در روستاها مرتفع شود و به آنان خدمات‌رسانی به موقع انجام شود، بنابراین این افراد نیز به توسعه تولیدات خود در بخش‌های مختلف پرداخته و صنعت کشاورزی، دامداری و دامپروری با رشد و توسعه بیشتر همراه می‌شود.

وی افزود: توسعه خدمات آموزشی، بهداشتی، درمانی و توسعه مراکز فرهنگی در روستاهای این شهرستان یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید بیش از پیش توسط مسئولان به آن توجه شود.

این مسئول گفت: امروز بسیاری از روستاها در این شهرستان از کمبود برخی از امکانات رنج می‌برند لذا باید این کمبودها شناسایی شده و در مسیر توسعه آن گام برداشت.

آرام در ادامه گفت: روستای ایرین از توابع بخش احمدآباد مستوفی اسلامشهر است که دهیار جدید این روستا امروز معرفی شد که امیدواریم با معرفی ایشان این روستا به سمت توسعه و آبادانی بیشتر گام بردارد.

در این مراسم حمیدرضا رضاخان به عنوان اولین دهیار روستای ایرین اسلامشهر معرفی شد.

انتهای پیام/2302/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول