اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همایش دهیاران بخش مرکزی شهرستان ساری برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش دهیاران بخش مرکزی در شهرستان ساری برگزار شد.

همایش دهیاران بخش مرکزی شهرستان ساری برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، بعد از ظهر امروز دهیاران بخش مرکزی ساری میزبان بخشدار مرکزی استان مازندران بودند؛ دهیاران اعلام کرده بودند که از طرف بخشداری برای حضور در همایش دهیاران بخش مرکزی دعوت شدند.

این مراسم در هتل آسمان شهر ساری که سال گذشته با حضور فرماندار سابق شهرستان ساری، معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران و بخشدار مرکزی ساری افتتاح شده بود، برگزار شد.

دهیاران بخش مرکزی شهرستان ساری به اتفاق خانواده‌ها در این مراسم حضور داشتند و برخی از دهیاران نیز به اتفاق والدین در این مراسم حضور داشتند.

سالن همایش هتل آسمان شهر ساری مملو از جمعیت بود. در طول زمان برگزاری مراسم، خبری از اجرای برنامه آموزشی نبود که متولیان برنامه اسم برنامه را همایش دهیاران عنوان کرده بودند.

سه سخنرانی برای این برنامه در نظر گرفته شده بود که پیش از حضور مهمانان اصلی، بخشدار مرکزی شهرستان ساری با تبریک پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: بخش مرکزی شهرستان ساری اخیراً با پیگیری‌های انجام شده به دو بخش تبدیل شد.

رضایی‌راد از کوتاهی‌ها و کم و کاستی‌هایی که در طول مدت در بخشی که تحت نظرش اداره می‌شد از دهیاران عذرخواهی کرد.

وی در ادامه از تأسیس صندوق قرض‌الحسنه دهیاران در بخش مرکزی خبر داد و تصریح کرد: با ایجاد این صندوق باید زمینه‌ای ایجاد شود تا مسئولان روستاها و بخش نشست مشترکی را با هم برگزار کنند.

میزبانان تدارک مناسبی برای فرزندان دهیاران بخش مرکزی نیز دیده بودند که از حسین اکبری مجری برنامه ملل نیز برای این برنامه دعوت شده بود.

دیگر آیتم برنامه، سخنرانی معاون سیاسی - امنیتی استاندار مازندران بود که هادی ابراهیمی در این جلسه فقط پشت تریبون رفت و با تبریک به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی و تقدیر از برگزارکنندگان برنامه گفت: نمی‌خواهم با سخنرانی، اوقات شیرین دهیاران را در این برنامه تلخ کنم و مانع اجرای برنامه‌های شاد مراسم باشم.

دیگر آیتم برنامه اجرای آهنگ ولایت 4014 با صدای مهدی اسدی بود که معاون سیاسی - امنیتی پس از شنیدن این صدا یک سکه ربع بهار آزادی به مهدی اسدی هدیه داد و از وی خواست که به طور زنده به اجرای برنامه بپردازد.

خبرنگاران که از عدم سخنرانی معاون سیاسی متعجب شده بودند تا درب خروجی از وی درباره علت سخنرانی نکردن سئوالاتی پرسیدند.

در حین همایش از چند دهیار درباره علت برگزاری این همایش سئوال شد که دهیاران به خبرنگار فارس گفتند: به ما پیامک دادند که قرار است همایشی برگزار شود و ما حضور پیدا کردیم.

ما هم که نزدیک بود دست خالی از این همایش برگردیم از بخشدار مرکزی رضایی‌راد درباره عنوان این همایش پرسیدیم که بخشدار مرکزی ساری گفت: به مناسبت دهه فجر، جشن تقسیم بخش مرکزی ساری به دو بخش و نیز آماده کردن دهیاران برای پذیرایی از میهمانان نوروزی برگزار شد.

انتهای پیام/86004/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول