اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر مؤسسه نوای نی گیلان خبر داد

فعالیت 2 هزار جوان گیلانی در هسته‌های فرهنگی‌پژوهشی

خبرگزاری فارس: دبیر مؤسسه فرهنگی، هنری و پژوهشی نوای نی گیلان از فعالیت 2 هزار جوان این استان در هسته‌های فرهنگی‌پژوهشی خبر داد.

فعالیت 2 هزار جوان گیلانی در هسته‌های فرهنگی‌پژوهشی

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت مجتبی عباداللهی عصر امروز در جمع فعالان فرهنگی این شهرستان با اشاره به راه‌اندازی دفاتر مؤسسه نوای نی در 16 شهرستان گیلان، اظهار کرد: این مؤسسه با هدف دفاع از حریم ولایت و رهبری، انجام فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در راستای انتقال فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص)، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، ولایت فقیه و پاسداری از میراث گران بهای شهدا ایجاد شده است.

وی با اشاره به دیگر اهداف مؤسسه نوای نی، تصریح کرد: این مؤسسه ایجاد بسترهای مناسب و زمینه‌سازی برای شناسایی نخبگان، استعدادهای جوان و منابع انسانی کار آمد، ولایت‌مدار، متعهد و متخصص، توسط جمعی از جوانان دارای تحصیلات عالیه حوزوی و دانشگاهی، نخبه و ارزشمند این مرز و بوم تشکیل شده است.

دبیر مؤسسه پژوهشی نوای نی گیلان با بیان اینکه اثبات کارآمدی دین در اداره موفق امور جامعه از اهداف محوری این مؤسسه است، گفت: بیش از دو هزار جوان گیلانی در هسته‌های علمی، فرهنگی و پِژوهشی نوای نی گیلان ساماندهی شده‌اند.

وی، تصریح کرد: تمام فعالیت‌های مؤسسه نوای نی گیلان در تراز انقلاب اسلامی بوده و با شور و شعور جوان انقلابی اجرایی می‌شود.

*جوان ایرانی رویش انقلاب اسلامی است

عباداللهی با تأکید بر اینکه جوانان انقلابی، مؤمن و متعهد طبق فرمایش مقام معظم رهبری رویش انقلاب اسلامی هستند، اضافه کرد: ایجاد بسترهای مناسب برای شناسایی نخبگان و استعدادهای جوان و تشکیل یک ظرفیت قوی مردمی از تمام لایه‌های اجتماعی از اهداف نوای نی گیلان بوده، به طوری که نگاه به این مجموعه غیر مقطعی، بلند مدت و غیر ابزاری است.

وی، رسیدگی به مبحث فرهنگ را مهم‌ترین دغدغه حوزه معاونت فرهنگی نوای نی گیلان دانست و افزود: مهم‌ترین رکن انقلاب ما فرهنگ و تحول فرهنگی است.

دبیر مؤسسه پژوهشی نوای نی گیلان، اذعان کرد: استکبار تلاش می‌کند تا انقلاب‌هایی که اکنون در سطح منطقه رخ می‌دهد را در حد انقلاب سیاسی نگه دارد و آن انقلاب تبدیل به انقلاب فرهنگی نشود.

وی با تأکید بر راه‌اندازی قرارگاه فرهنگی در گیلان، خاطرنشان کرد: اقدام‌های بسیار ارزشمندی در نهادهای فرهنگی اجرای می‌شود اما این اقدام‌های فرهنگی در مسیرهای مختلف و گاه متفاوت از هم است و این در زمینه فرهنگ یک معضل محسوب می‌شود.

عباداللهی تصریح کرد: نوای نی مصداق رویش انقلاب اسلامی بوده و تنها شرط رسیدن به این موضوع توجه ویژه و بیش از پیش جوانان به گفتمان اصیل انقلاب است.

وی با بیان اینکه بالغ بر دو هزار نفر در نوای نی گیلان عضو هستند، یادآور شد: این تعداد در هسته‌های علمی، فرهنگی و هنری سازماندهی شده‌اند.

ا‌نتهای پیام/84001/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول