اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه همدان:

مردم آمریکا هم عکس شهید احمدی‌روشن را حمل می‌کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه همدان گفت: نظام‌های استکباری با ما می‌جنگند اما ملت‌های آنها به ما ایمان دارند و در آمریکا مردم در تظاهرات علیه دولت خود عکس شهید احمدی‌روشن را حمل می‌کنند و علیه دولت آمریکا شعار می‌دهند.

مردم آمریکا هم عکس شهید احمدی‌روشن را حمل می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته همدان با بیان اینکه دشمنان برای انقلاب اسلامی ایجاد مشکل کردند، اظهار داشت: امروز دشمنان ایران موضوع هسته‌ای را بهانه فشار به انقلاب کرده‌اند درحالی که دین ما و مقام معظم رهبری اجازه ساختن سلاح هسته‌ای و کشتار جمعی را نمی‌دهد و دشمن می‌داند که ایران سلاح اتمی ندارد.

وی افزود: دشمن با مشاهده پیروزی و رشد چشمگیر انقلاب ‌اسلامی هر روز رسوا‌تر می‌شود و می‌خواهد با تحریم جلوی پیشرفت و شکوفایی این نظام را بگیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان به جنگ حق و باطل اشاره کرد و یادآور شد: در عرصه جنگ حق و باطل، همیشه باطل شکست خورده است و خود به خود از بین می‌رود.

وی اضافه کرد: باطل مانند کف روی آب است و حقیقت هم‌چون آب زلال و شفاف است که جاویدان و ماندگار است.

محمدی در ادامه به فروپاشی شوروی اشاره کرد و بیان داشت: ابر قدرت شوروی از هم پاشید و به زباله‌دان تاریخ رفت و دست نشانده‌های غرب در منطقه نظیر شاه ایران، صدام و مبارک، چون باطل بودند از بین رفتند و حقیقت اسلام جایگزین شد.

وی با بیان این که اگر ایران از اسلام فاصله بگیرد خود غرب به ما بمب اتمی می‌دهد، خاطر نشان کرد: امروز هند، پاکستان و اسرائیل سلاح هسته‌ای دارند اما با آنها کاری ندارند اما ایران که بمب اتمی ندارد غوغا کردند چرا که دشمن با مکتب اسلام مشکل دارد.

خطیب نماز جمعه همدان تصریح کرد: آمریکا و غرب 100 سال تلاش کردند که اسلام آمریکایی را بسازند و برخی از کشورها مثل عربستان سعودی آن‌گونه شدند، اما پیروزی انقلاب اسلامی مانند سیل بنیان‌کنی دام آنها را جمع کرد.

وی اضافه کرد: با روند رو به رشد اسلام در جهان تا 20 سال آینده کشورهای اروپایی اسلامی می‌شوند و در آینده هم رؤسای جمهور فرانسه و آلمان مسلمان خواهند بود.

محمدی خاطرنشان کرد: نظام‌های استکباری با ما می‌جنگند اما ملت‌های آنها به ما ایمان دارند و در آمریکا مردم در تظاهرات علیه دولت خود عکس شهید احمدی‌روشن را حمل می‌کنند و علیه دولت آمریکا شعار می‌دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت اقتصادی کشور اشاره کرد و یادآور شد: اگر کسی مسلمان واقعی باشد با ارز دولتی جنس خرید نمی‌کند که در انبارها احتکار کند و باید در این شرایط سخت تحریم همه برای عبور از آن به مسئولان کمک کنیم.

امام جمعه همدان در ادامه به مسئله امام‌شناسی اشاره کرد و گفت: امروز بر همه ما واجب است که دین را به‌شناسیم و معرفت شناخت دین پیامبر و امامان معصوم (ع) را به‌دست آوریم.

وی افزود: مشکل کشورهایی مثل افغانستان، پاکستان، مصر، ترکیه و عربستان این است که از یکی از اصول اسلام یعنی امامت غافل شدند و اسلام منهای امامت را که آمریکا تبلیغ می‌کند، در زندگی خود جلو بردند.

محمدی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به مظلومیت شیعیان مردم بحرین گفت: شیعیان بحرین بیش از دو سال است زیر فشارها و آزارهای مختلف قرار دارند و برای انقلاب خود شهید می‌دهند.

خطیب جمعه همدان افزود: آمریکا در بحرین ناو هواپیما‌بر دارد و از طرفی دیگر عربستان با لشکرکشی می‌خواهد جلوی انقلاب مردم بحرین را بگیرد و در حال حاضر دولت بحرین تابعیت خود را از مبارزان می‌گیرد و به جای آنها وهابیان را با حمایت غرب به بحرین می‌برد.

وی خاطرنشان کرد: پنجشنبه هفته آینده مراسم با شکوهی در راستای حمایت از انقلاب مردم شیعه بحرین برای ایجاد موجی تازه در همدان برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/89019/ق40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول